Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELVart hittar man folk som tränar d …
You need to log in to create posts and topics.

+1 🙂 Låter änna för bra för att va sant att det faktiskt finns sånna tjejer.

Tack killar, det värmer (L) Någon som vill hänga med ut ihelgen 😉 ...MTB, löpning, kajak....segling är väl en helg för tidigt o vårskidåkningen har ju precis börjat. Underbar årstid! Man blir ju nästan kär bara av solen o lyckoruset, spelar ingen roll ve

Jari, måste säga att jag tycker det är lite "coolt" att du tagit tag i ditt liv på ett så himla positivt sätt sedan separationen. Ett perfekt tillfälle att starta ett "nytt" liv och också ett kanonbra sätt att må bra på. En annorlunda lösning mot det trad

Tack Åsa! 🙂 Värmer att höra. Ja, jag var kort och gott tvungen, man mår inte bra efter sånt, det gör man inte och det värsta man kan göra att "deka ner sig"... blir ju bara ännu värre då. Vaknar säkert mellan 3-10 gånger per natt, har drömt hemskans äckl

Jari, jag skulle rekommendera dig att sätta av en halvtimme sent på kvällen, där du sätter dig i tystnad och mörker, och bara låter tankarna och funderingarna flöda fritt. Negativt som positivt. Liksom rensa ut och sortera upp, och när du känner dig nöjd,

Jo, jag rensar och rensar men det finns så mycket jag inte har svar på. Är ju människan som inte vill ha nått halvdant eller ofärdigt, och den här separationen är inte enligt mig rätt utförd. Vi pratade inte ens ut ordentligt innan hon stack, sen höll hon

Är också precis nyseparerad och förstår precis vad du menar. Det är skitjobbigt! Träningen är väldigt skön för att samla nya tag och orka med att vara fortsatt glad och trevlig på jobbet och oftast med kompisar... Samtidigt som det är jobbigt att separer

@ anna. Klättrar antagligen hela lördagen. På söndag kan jag hänga med på en löp eller mtb runda. 😉

@ Jari. Gjorde samma sak. Upptäckte jag att jag trivdes något vansinnigt med röra på mig mycket och har bara lagt på fler saker att göra. Kommit underfun

Mm... har samma tankar som dig Åsa, byta stad m.m. Nu är jag ju "hemma" i den här staden, men har ju bott här i 31 år tidigare... Nej, ny stad, nya vänner, nytt jobb.... och ny kvinna! 🙂 Så kommer det att bli en vacker dag! 😉

Till Magnus:

Ja det är ett kanonsätt 🙂 Fy fan så härligt... 🙂