Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 23:32Nu ska jag komma med en bekännelse... Fram till för kanske 7-8 år sen trodde jag att mascara var samma sak som rouge. Sån koll har jag. Så går det när man växer upp med två bröder och inte haft tjejkompisar/flickvänner.
Nu ska jag komma med en bekännelse... Fram till för kanske 7-8 år sen trodde jag att mascara var samma sak som rouge. Sån koll har jag. Så går det när man växer upp med två bröder och inte haft tjejkompisar/flickvänner.
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 23:33Det var värst vad lite ironi kan bita hårt... Och jag tänker inte ge mig in i en seriös diskussion kring frågorna om vad som ställer till vad. Efter en längre period med huvudet djupt inne i teorierna kring hållbar utveckling inser man vad mycket och lite
Det var värst vad lite ironi kan bita hårt... Och jag tänker inte ge mig in i en seriös diskussion kring frågorna om vad som ställer till vad. Efter en längre period med huvudet djupt inne i teorierna kring hållbar utveckling inser man vad mycket och lite
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 23:34Linda, jag tror inte debatten var så värst allvarlig...
Linda, jag tror inte debatten var så värst allvarlig...
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 23:36Njae, det kan jag hålla med om...
Njae, det kan jag hålla med om...
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 23:43@ Rasmus; va, är det 2 olika saker?*tittar konfunderat* Äh, båda ska kletas på ansiktet och kostar väldigt mycket. Så vad spelar det för roll egentligen??
Nej denna debat var ju inte särskillt seriös 😀 Bara lite kul en söndagkväll...
@ Rasmus; va, är det 2 olika saker?*tittar konfunderat* Äh, båda ska kletas på ansiktet och kostar väldigt mycket. Så vad spelar det för roll egentligen??
Nej denna debat var ju inte särskillt seriös 😀 Bara lite kul en söndagkväll...
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 00:53Salt är överskattat generellt och badar gör man i badkar eller i älven.
Klippor slår aldrig en sandstrand.
Anders (och alla andra) borde helt klart odla MER hår (men bara på huvet och då gärna på längden).
Smink är för de som har något att dölja.
Vi är al
Salt är överskattat generellt och badar gör man i badkar eller i älven.
Klippor slår aldrig en sandstrand.
Anders (och alla andra) borde helt klart odla MER hår (men bara på huvet och då gärna på längden).
Smink är för de som har något att dölja.
Vi är al
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 01:05Ge det tillräckligt med tid, så blir klippan en sandstrand! 😉
Och långt hår är bara obehagligt att ha, tycker jag. Tovigt och semi-afro blir mitt hår. Det gör ont, kliar och blir varmt och svettigt. Luktar mycket mer också, och då menar jag inte att det
Ge det tillräckligt med tid, så blir klippan en sandstrand! 😉
Och långt hår är bara obehagligt att ha, tycker jag. Tovigt och semi-afro blir mitt hår. Det gör ont, kliar och blir varmt och svettigt. Luktar mycket mer också, och då menar jag inte att det
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 01:08Okej Rasmus. Du får en poäng för att långt hår inte alltid är fint. Men fint långt hår.. mmmmmm..... (H:)
Okej Rasmus. Du får en poäng för att långt hår inte alltid är fint. Men fint långt hår.. mmmmmm..... (H:)
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 01:40PRatar ni om träning?
Är väl bra att hitta någon som också gillar att träna i horisontellt läge? ...Ja alltså simning då 😉
PRatar ni om träning?
Är väl bra att hitta någon som också gillar att träna i horisontellt läge? ...
Ja alltså simning då 😉
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 01:49Mitt eget hår föredrar jag att ha kort och lättskött. Jag är väldigt praktisk till läggningen, så så fort jag uptäcker att håret inte håller sig rent och fräscht två dygn utan dusch så beställer jag tid för ny klippning direkt. 🙂
Mitt eget hår föredrar jag att ha kort och lättskött. Jag är väldigt praktisk till läggningen, så så fort jag uptäcker att håret inte håller sig rent och fräscht två dygn utan dusch så beställer jag tid för ny klippning direkt. 🙂