Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 06:49>Sötvatten lagar man mat med och har i toan
Förvarar du maten DÄR?(Sorry, frestelsen att misstolka blev för stor... :P)
>Sötvatten lagar man mat med och har i toan
Förvarar du maten DÄR?
(Sorry, frestelsen att misstolka blev för stor... :P)
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 07:09Jessie... ska leta fram ett gammal kort på innan jag skalade av håret, så ska du få jämföra. I vissa fall är det bättre att ta bort det mesta. 😉
Jessie... ska leta fram ett gammal kort på innan jag skalade av håret, så ska du få jämföra. I vissa fall är det bättre att ta bort det mesta. 😉
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 07:50"Smink är för de som har något att dölja."
ELLER för att rädda sin omgivning för allt för stora permanenta skador på näthinnan. Jag traskar omkring utan smink med jämna mellanrum, och det är tamefan ingen vacker syn kan jag lova. Det kanske det iofs inte
"Smink är för de som har något att dölja."
ELLER för att rädda sin omgivning för allt för stora permanenta skador på näthinnan. Jag traskar omkring utan smink med jämna mellanrum, och det är tamefan ingen vacker syn kan jag lova. Det kanske det iofs inte
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 08:06Före och efter-bilder är aldrig fel Anders. Oavsett vad det är före och efter...
Före och efter-bilder är aldrig fel Anders. Oavsett vad det är före och efter...
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 20:31Vattnet är klart det bästa med Göteborg, segling, solvarma klippor o salta bad. *längtar*
Men ändå närheten till skogssjöarna som är vackra att cykla/jogga runt och toppen för skridskoåkning på vintern.
Vattnet är klart det bästa med Göteborg, segling, solvarma klippor o salta bad. *längtar*
Men ändå närheten till skogssjöarna som är vackra att cykla/jogga runt och toppen för skridskoåkning på vintern.
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 21:11Flinar blir det så kallt i götet?...Jag har avnjutit segling, vattenskidor, Skidbacke med lift, långfärdsskridskor, golf. hockey rink, löparbana och fotbollsplan simhall, ett par bra krogar härliga cykelmöjligheter både på landsväg och i skogen..och jag
Flinar blir det så kallt i götet?...Jag har avnjutit segling, vattenskidor, Skidbacke med lift, långfärdsskridskor, golf. hockey rink, löparbana och fotbollsplan simhall, ett par bra krogar härliga cykelmöjligheter både på landsväg och i skogen..och jag
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 21:15Hi5 på Magnus!
Hi5 på Magnus!
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 21:22Magnus, försöker du locka mig till hufudstaden nu? 😉
Magnus, försöker du locka mig till hufudstaden nu? 😉
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 21:25Flinar...du är så välkjommen...jag är ju här!
Flinar...du är så välkjommen...jag är ju här!
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 21:33Får väl försöka spela svårflörtad, men är så dålig på det. Har för mig att det är en riktigt bra sushiresturang där du bor med? *gott*
Får väl försöka spela svårflörtad, men är så dålig på det. Har för mig att det är en riktigt bra sushiresturang där du bor med? *gott*