Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 11:38Äh den kommentaren hade Sydsvenskan redan lagt beslag på i en kampanj för 15 år sedan...
Haru sett Malmoe
Haru sett Varlden
Äh den kommentaren hade Sydsvenskan redan lagt beslag på i en kampanj för 15 år sedan...
Haru sett Malmoe
Haru sett Varlden
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 14:00...
...
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 14:16*nickar instämmande med Anders och Annika*
I Skåne är det ju desutom så platt att Orienteringskartor har en ekvidistans på 2 m!
*nickar instämmande med Anders och Annika*
I Skåne är det ju desutom så platt att Orienteringskartor har en ekvidistans på 2 m!
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 14:24Den som säger att SKåne är platt har aldrig cyklat Soldatprovet med fullpackning på en PTC (Pansar Terräng Cykel)
Den som säger att SKåne är platt har aldrig cyklat Soldatprovet med fullpackning på en PTC (Pansar Terräng Cykel)
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 14:25Max.... Lumpen är det du troligtvis aldrig kommer göra men som fostrade många av oss till män 😀 Eller hur var det nu...
Max.... Lumpen är det du troligtvis aldrig kommer göra men som fostrade många av oss till män 😀 Eller hur var det nu...
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 15:13här är ni också helt bananas! Innan jag åkte till Åååååre över helgen för att njuta lite skidåkning *nudge-nudge* så var det så lugnt och stilla i snigelforumet men nu, några dagar senare. Kaplooff så har ni skrivit miljardersfantasiljoner med meddelanden
här är ni också helt bananas! Innan jag åkte till Åååååre över helgen för att njuta lite skidåkning *nudge-nudge* så var det så lugnt och stilla i snigelforumet men nu, några dagar senare. Kaplooff så har ni skrivit miljardersfantasiljoner med meddelanden
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 15:17@Magnus; Jag låg faktiskt inne på GUBAT 11 i Karlskrona. Dock sket det sig då försvaret skulle spara.
@Magnus; Jag låg faktiskt inne på GUBAT 11 i Karlskrona. Dock sket det sig då försvaret skulle spara.
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 15:23Håkan: Tja, snabbgenomgången är väl att vi bara väntade på att du skulle åka. 😉
Det som hänt är väl att Bruse ska fylla upp Vättern med skumbad, bara för att få omkull Linda. Och räcker inte det har han bubblet på kylning också. Jessie har visat sig var
Håkan: Tja, snabbgenomgången är väl att vi bara väntade på att du skulle åka. 😉
Det som hänt är väl att Bruse ska fylla upp Vättern med skumbad, bara för att få omkull Linda. Och räcker inte det har han bubblet på kylning också. Jessie har visat sig var
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 15:39Haha!
Haha!
Quote from Rasmus Olsson on 22 April 2009, 15:44Tror att Anders fått ihop det rätt bra. Då fortsätter vi!
Tror att Anders fått ihop det rätt bra. Då fortsätter vi!