Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 18:32Inte bara spriten jag syftar på. Främst människorna. De danskar som jag träffat har varit mycket trevligare, öppnare och hjärtligare än göteborgarna.
@Jessie; Då har du inte träffat mig. *visslar oskyldigt*
Inte bara spriten jag syftar på. Främst människorna. De danskar som jag träffat har varit mycket trevligare, öppnare och hjärtligare än göteborgarna.
@Jessie; Då har du inte träffat mig. *visslar oskyldigt*
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 18:32Snygg sammanfattning Anders!
Måste tillägga - Köpenhamn ÄR trevligt. Christiania serverar de enda kycklingburgare jag är villig att äta! Och på vägen dit finns ju Louisiana - alltid värt ett besök. Strandvägen mellan Helsingör och Köpenhamn är förresten
Snygg sammanfattning Anders!
Måste tillägga - Köpenhamn ÄR trevligt. Christiania serverar de enda kycklingburgare jag är villig att äta! Och på vägen dit finns ju Louisiana - alltid värt ett besök. Strandvägen mellan Helsingör och Köpenhamn är förresten
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 22:19Anders,
tackar för en givande sammanfattning.Ni andra, carry on
BILD:http://www1.pictures.gi.zimbio.com/Project+Runway+Runway+Fall+09+MBFW+6w3Okr6Xwxnl.jpg😀
Anders,
tackar för en givande sammanfattning.
Ni andra, carry on
BILD:http://www1.pictures.gi.zimbio.com/Project+Runway+Runway+Fall+09+MBFW+6w3Okr6Xwxnl.jpg
😀
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 22:21Pssst, Maxi. De är inte öppnare, de är bara på lyset... *nicka intensivt*
Pssst, Maxi. De är inte öppnare, de är bara på lyset... *nicka intensivt*
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 08:46Herreguuuuud, låt folk dricka om de vill. Ni behöver inte dricka bara för att vissa gör det och vill det. 🙂
Herreguuuuud, låt folk dricka om de vill. Ni behöver inte dricka bara för att vissa gör det och vill det. 🙂
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 08:49Förresten så satt jag i trädgården vid Öresjö igår och såg säkert 40-talet cyklister passera under glada hejarrop. Inte annat än att man blev en smula avundsjuk eftersom jag varken har cykel eller kompisar som vill cykla med mig. (De som redan cyklar hinn
Förresten så satt jag i trädgården vid Öresjö igår och såg säkert 40-talet cyklister passera under glada hejarrop. Inte annat än att man blev en smula avundsjuk eftersom jag varken har cykel eller kompisar som vill cykla med mig. (De som redan cyklar hinn
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 09:23Självklart får folk göra som de vill - jag är bara lite less på all jävla smygalkoholism som sommar tydligen ska innebära per default? Plus att man ofta får höra hur tråkig man är om man inte vill "vara som alla andra" på just den här punkten.
Självklart får folk göra som de vill - jag är bara lite less på all jävla smygalkoholism som sommar tydligen ska innebära per default? Plus att man ofta får höra hur tråkig man är om man inte vill "vara som alla andra" på just den här punkten.
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 09:30Äh, då är de väl bara att bevis att man inte är tråkig då? Trots ingen alkohol i blodet? Har funkat bra för mig i ett gäng år. 🙂 Alltid lika skoj att se folks min när de väl inser att jag är nykter när jag plockar fram nyckeln till bilen framåt småtimma
Äh, då är de väl bara att bevis att man inte är tråkig då? Trots ingen alkohol i blodet? Har funkat bra för mig i ett gäng år. 🙂 Alltid lika skoj att se folks min när de väl inser att jag är nykter när jag plockar fram nyckeln till bilen framåt småtimma
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 09:34Jag är helnykterist sen september 2003. Eftersom jag började plugga då, ville jag inte längre kasta bort en hel dag efter varje "utgång" på att ligga med migrän (som jag ofta får efter mikroskopiska mängder alkohol). Nu tror jag inte jag nånsin kommer att
Jag är helnykterist sen september 2003. Eftersom jag började plugga då, ville jag inte längre kasta bort en hel dag efter varje "utgång" på att ligga med migrän (som jag ofta får efter mikroskopiska mängder alkohol). Nu tror jag inte jag nånsin kommer att
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 09:40Själv vill jag väl inte påstå att jag är nykterist, men jag kanske dricker 1 gång per år och då väldigt måttligt... Det räcker för mig!
Själv vill jag väl inte påstå att jag är nykterist, men jag kanske dricker 1 gång per år och då väldigt måttligt... Det räcker för mig!