Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELVart hittar man folk som tränar d …
You need to log in to create posts and topics.

Har aldrig förstått varför alkohol innbär bakfylla? Finns det inge här som gillar det där mellantinget...Dela en flaska Amarone och äta e lite gott...eller inleda fredag med en Dry Martini på Anglais...sen ta en öl innan man äter en bit och åker hem...Mås

Dricker heller inte för att bli full, därav mitt måttliga drickande! 🙂

äsch, Danskarna är ju hur inskränkta som helst. Till att börja med måste du ha rätt hudfärg och för det andra så måste du vara dansk, alla andra är andra rangens människor. På sin höjd.

Förutom mannen, myten och legenden Ernst Hugo Järegård
BILD:http://w

Citat ur riket:

"Här ligger Danmark skitet ut ur kalk..se dit där ligger Sverige Hugget i Granit"

Jag håller med dig i princip Magnus. I verkligheten har jag dock inte hittat någon röd tråd i varför och när två glas vin leder till prat med Ulrik halva nästa dag och varför och när fyra GT INTE gör det? Helt hopplöst! (#)

Magnus, det räcker med alkoholmängden motsvarande en lättöl för att jag ska riskera att få migrän dagen efter (eller snarare redan samma dag/kväll).

( för övrigt är jag 50% Dansk 50% Norsk) och 100 % Skåning!

(som marknadsförare kan någonting vara mer än 100% )

Aj då Rasmus...då har du en uppförsbacke...

dubbelpost, jag vet, men vad gäller alkohol så är det väl ungefär samma som folk som tjatar om att man ska "ta en kaka till". Du bestämmer själv även om det kan vara jobbigt att ställa sig utanför det som uppfattas som den gängse normen och uppfattningen.

För att förtydliga - jag tycker vin är gott och en GT eller tre kan definitivt förhöja en utekväll. Mörk öl är också mumma och väljer man Guiness så behöver man ju bara EN på en hel kväll dessutom för att bli både mätt och nöjd och glad. 🙂
Men jag skoja