Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELVart hittar man folk som tränar d …
You need to log in to create posts and topics.

Men Anders, det är ju det jag gööör. Bara inte vaaarje gång. 😉

FP är taget.

Några däremot?

Finner så!

Magnus förslag om att döpa AW till FP på svenska har därmed funnit styrelsens gillande och kommer att införas med omedelbar verkan.

Jessi: Känns lite som Bart Simpson i det avsnittet när Lisa ska testa hans intelligens mot en hamsters...

Hur många jobbiga dagen efter behöver du innan du inser att det är lugnast att låta bli helt? 😛

Nej Håkan och jag kör inte DF dvs Dagen Före...och inte DD heller Dagen Dagen därför blir det inte någon Dagen Efter alls...bara FP

Anders: Det krävs att de dåliga dagarna är FLER än de helt utan besvär. 😉

Kan de va så att de som inte gillar skåne är för att de är avundsjuka på oss som har så nära till landets yttre gränser och kan ta oss snabbt och lätt härifrån när vi vill?

Folk som inte gillar Skåne är bara tråkiga och inget att bry sig om. (hv)

Ska jag vara ärlig så tycker jag att Skåne är ett underbart landskap, men det är lite värre det där med att höra vad ni säger 😉 *fnissar*

Har allt vart där nere å "grejsat" också. I Trelleborg, Skurup och Malmö...

Helt ok,,,man kan gå i språkskola!

Jag kan ärligen säga att jag själv hade mycket emot Skåne tidigare (när jag var yngre och dummare), men livet förde mig ner hit i alla fall (eller ja... min exfästmö fick jobb här nere...) och nu gör jag allt för att slippa flytta från Skåne. I (L) Skåne!