Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 15:45Är det nu man erkänner att man är allergisk mot Skåne? *duckar*
Är det nu man erkänner att man är allergisk mot Skåne? *duckar*
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 16:10Man kan inte vara allergisk mot Skåne då kan man i Princip inte dricka någon sprit alls i Sverige för typ 95% av all sprit som görs görs där!
som om det inte fanns en miljon andra anledningar att älska detta förträffliga landskap....
Anders bra summerin
Man kan inte vara allergisk mot Skåne då kan man i Princip inte dricka någon sprit alls i Sverige för typ 95% av all sprit som görs görs där!
som om det inte fanns en miljon andra anledningar att älska detta förträffliga landskap....
Anders bra summerin
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 16:36Jag trooor inte att den gin jag dricker görs i Skåne och vad ska jag med annan sprit till?
Jag trooor inte att den gin jag dricker görs i Skåne och vad ska jag med annan sprit till?
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 17:24@Jessie; Hur jan man INTE älska skåne??? Massor med billig Sprit, Nära till stora städer (Köpenhamn främst) och Sveriges Snyggaste kvinnor.
@Jessie; Hur jan man INTE älska skåne??? Massor med billig Sprit, Nära till stora städer (Köpenhamn främst) och Sveriges Snyggaste kvinnor.
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 17:58Köpenhamn?!? Pfff... Inte bättre än Göteborg, still...
Köpenhamn?!? Pfff... Inte bättre än Göteborg, still...
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 17:59Nu är jag visserligen svensk, men Köpenhamn äger ändå göteborg. Nästan allt är bättre.
Nu är jag visserligen svensk, men Köpenhamn äger ändå göteborg. Nästan allt är bättre.
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 18:00Man hinner med mycket mer annat roligt om man inte dricker den där spriten. (H)
Man hinner med mycket mer annat roligt om man inte dricker den där spriten. (H)
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 18:09...har dock hört att arbetsgivare i köpenhamn har "Fri Bar" för sina anställda på fredagseftermiddagarna... det är ju ett +
...har dock hört att arbetsgivare i köpenhamn har "Fri Bar" för sina anställda på fredagseftermiddagarna... det är ju ett +
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 18:15Det finns bara EN betydelse av ordet "bar" som verkligen intresserar mig! 😉
Det finns bara EN betydelse av ordet "bar" som verkligen intresserar mig! 😉
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 18:19Jag är dels benägen att hålla med Niklas. Alkohol (ffa i några mängder) är GROVT överskattat! Skaffa ett liv som är bra nog att göra er lyckliga ändå va? 😉
Dessutom är det väldigt lätt att INTE gilla skåne om man betänker de skånska män jag har träffat.
Jag är dels benägen att hålla med Niklas. Alkohol (ffa i några mängder) är GROVT överskattat! Skaffa ett liv som är bra nog att göra er lyckliga ändå va? 😉
Dessutom är det väldigt lätt att INTE gilla skåne om man betänker de skånska män jag har träffat.