Quote from Funbeat user on 23 November 2011, 07:30Vanligaste passet är det jag får då jag springer till och från jobbet. En sträcka på 8 km enkel väg. Den är i huvudsak asfalt och passerar centrala Sundsvall. Utöver detta springer jag en del pass på lediga dagar. Jag brukar oftast inte ha bestämt exakt r
Vanligaste passet är det jag får då jag springer till och från jobbet. En sträcka på 8 km enkel väg. Den är i huvudsak asfalt och passerar centrala Sundsvall. Utöver detta springer jag en del pass på lediga dagar. Jag brukar oftast inte ha bestämt exakt r
Quote from Funbeat user on 23 November 2011, 07:35Numera springer jag nästan uteslutande hemifrån i cirkelformade pass. Jag har 4-5 varianter som jag kombinerar ihop till önskad längd och jag springer dessa i båda riktningarna för maximal variation.
Numera springer jag nästan uteslutande hemifrån i cirkelformade pass. Jag har 4-5 varianter som jag kombinerar ihop till önskad längd och jag springer dessa i båda riktningarna för maximal variation.
Quote from Funbeat user on 23 November 2011, 09:38Oftast har jag bestämt hur långt jag ska springa innan jag ger mig ut. Jag springer på i skogen och på asfalt. Jag har standardrundor och jag hittar på nya allt efter humör.
Som nyinflyttad i Norrköping är det ännu lätt att hitta nya rundor - också som e
Oftast har jag bestämt hur långt jag ska springa innan jag ger mig ut. Jag springer på i skogen och på asfalt. Jag har standardrundor och jag hittar på nya allt efter humör.
Som nyinflyttad i Norrköping är det ännu lätt att hitta nya rundor - också som e
Quote from Funbeat user on 23 November 2011, 10:43Jag springer mest på stigar i mitt närområde, ibland tar jag cykeln till skogen för att slippa 1 km asfaltslöpning på väg till/från stigarna. Oftast planerar jag rundan i förväg eller springer någon av de standardrutter jag har.
Jag springer mest på stigar i mitt närområde, ibland tar jag cykeln till skogen för att slippa 1 km asfaltslöpning på väg till/från stigarna. Oftast planerar jag rundan i förväg eller springer någon av de standardrutter jag har.
Quote from Funbeat user on 23 November 2011, 12:00Oftast sker det i närheten av hemmet. Pildammsparken har med sina motionsspår ett stort utbud av hem-nära rundor.
Har jag extra motivation eller kompis med mig så är Bokskogen underbar att springa i.
Oftast sker det i närheten av hemmet. Pildammsparken har med sina motionsspår ett stort utbud av hem-nära rundor.
Har jag extra motivation eller kompis med mig så är Bokskogen underbar att springa i.
Quote from Funbeat user on 23 November 2011, 12:44Jag passar på att springa på nya ställen då jag har möjlighet det är roligt med variation och passet blir inte förutsägbart. Ibland stannar jag till vid ett motionsspår på väg från jobbet med massor av grymma backar bättre underlag spån alt skogsstig i st
Jag passar på att springa på nya ställen då jag har möjlighet det är roligt med variation och passet blir inte förutsägbart. Ibland stannar jag till vid ett motionsspår på väg från jobbet med massor av grymma backar bättre underlag spån alt skogsstig i st
Quote from Funbeat user on 23 November 2011, 14:41Ikapp.
Ikapp.
Quote from Funbeat user on 23 November 2011, 15:11jag springer till jag storkna sen vad det blir för runda det har jag aldrig riktigt koll på. ska erkänna att det inte blir långt. ASG, Fast på månadstävlingen blir det ju samma förståss
jag springer till jag storkna sen vad det blir för runda det har jag aldrig riktigt koll på. ska erkänna att det inte blir långt. ASG, Fast på månadstävlingen blir det ju samma förståss
Quote from Funbeat user on 23 November 2011, 18:45Vart? Som Bilbo, there and back again 🙂
Vart? Som Bilbo, there and back again 🙂
Quote from Funbeat user on 23 November 2011, 19:24Var ligger Bil?
Var ligger Bil?