Quote from Funbeat user on 24 November 2011, 16:31I skog och på stigar för det mesta. Finns många fina skogsområden i närheten, gillar verkligen att nosa upp nya stråk att springa i där. Emellanåt blir det väglöpning också, för att få lite kvantifierbara resultat.
I skog och på stigar för det mesta. Finns många fina skogsområden i närheten, gillar verkligen att nosa upp nya stråk att springa i där. Emellanåt blir det väglöpning också, för att få lite kvantifierbara resultat.
Quote from Funbeat user on 24 November 2011, 19:51Hemmavändan på mornarna är alltid densamma (sen jag kom upp i denna distans), 10.4 km i villakvarteren. Och helgvändan i skogen är också densamma, 25 km. Lite annorlunda än dom flesta, verkar det som; när jag hittat en vända så håller jag mig till den (ti
Hemmavändan på mornarna är alltid densamma (sen jag kom upp i denna distans), 10.4 km i villakvarteren. Och helgvändan i skogen är också densamma, 25 km. Lite annorlunda än dom flesta, verkar det som; när jag hittat en vända så håller jag mig till den (ti
Quote from Funbeat user on 24 November 2011, 23:17Nästan alltid asfalt, har några "bestämmda" rutter som jag varierar emellen. Det händer dock att jag drar iväg och testar något nytt, fast inte för ofta... (Jag fruktar förändringar) 🙂
Nästan alltid asfalt, har några "bestämmda" rutter som jag varierar emellen. Det händer dock att jag drar iväg och testar något nytt, fast inte för ofta... (Jag fruktar förändringar) 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 24 November 2011, 23:22Jag springer alltid hemmavid. Landsvägar, skogsterräng, grusvägar, längs Mörrumsån, villaområden mm. Det finns möjligheter till i stort sett hur långa pass som helst har jag upptäckt, när man knyter ihop de olika rundorna.
Tröttnar jag på ovanstående kan
Jag springer alltid hemmavid. Landsvägar, skogsterräng, grusvägar, längs Mörrumsån, villaområden mm. Det finns möjligheter till i stort sett hur långa pass som helst har jag upptäckt, när man knyter ihop de olika rundorna.
Tröttnar jag på ovanstående kan
Quote from Funbeat user on 25 November 2011, 07:47Varierar rätt mycket vilka rundar jag tar.
Är det blåsigt så finns det rundor som skyddar mot vinden.
Då latmasken infinner sig då och då så har jag ett par rutter som inte går att gena på. Då är det bara att ta sig runt även om man fryser och inte rikt
Varierar rätt mycket vilka rundar jag tar.
Är det blåsigt så finns det rundor som skyddar mot vinden.
Då latmasken infinner sig då och då så har jag ett par rutter som inte går att gena på. Då är det bara att ta sig runt även om man fryser och inte rikt
Quote from Funbeat user on 25 November 2011, 13:36@Robert jag bor också i slättlandskap. Motvind borde ge viss kompensatioin för avsaknad av backar. Men mindre angenämt.
@Robert jag bor också i slättlandskap. Motvind borde ge viss kompensatioin för avsaknad av backar. Men mindre angenämt.
Quote from Funbeat user on 25 November 2011, 16:02Men hemmarunda brukar ge motvind under första halvan som går längs Mälarstranden. Andra halvan har backarna men då får jag lite medvind som skjuter på. Annars springer jag mest i motionsspåren på Björnön eller Rocklunda här i Västerås.
Men hemmarunda brukar ge motvind under första halvan som går längs Mälarstranden. Andra halvan har backarna men då får jag lite medvind som skjuter på. Annars springer jag mest i motionsspåren på Björnön eller Rocklunda här i Västerås.