Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVart springer ni?
You need to log in to create posts and topics.

Jag springer runtomkring där jag bor för det mesta. själva grejen är mycket för mig "spring där du bor" ("Eller cykla där du bor" 😉 ) bara på med grejerna och ut, inget åkande.
Bor med ett naturreservat/fritidsområde (Vidingsjö-Ullstämma) 1 km gc-väg

Löpning är den mest tidseffektiva träningsformen. För att minimera tidsåtgången så springer jag nästan alltid ut hemifrån. Ingen tidsåtgång på transport. Jag har ca 15-20 olika rundor som alla utgår hemifrån. Har bott i sama hus i 20 år så det har blivit

Försöker springa så varierat som möjligt. alttså olika ställen :skogar , asfalt ,grusvägar , mjuk eljysspår,myrmark och inomhus. Men mestadels rund byn 4,3 km. speciellt vintern. Det är Sommaren som man springer mer olika ställen. 🙂

Bor i skogen så det blir naturligt att springa där jag bor. Inga snoffsiga elljusspår här. Eller gatlampor. På gott och ont 😉

Bestämmer ungefär vilka runda, eller snarare i vilken riktining, jag ska springa. Och ungefär hur långt. Sen blir det som det b

Trist med hönsen dock!

Jag utgår nästan alltid hemifrån. Jag har en huvudrunda med variationer för att få till "dagens distans". Sen har jag några distanspass på egna rundor. Men allt utgår från porten där hemma.

Christer: Jo, men duvhöken och räven hade väl barn att ta hand om kanske. Och rävkraken var så smal att han lyckts ta sig in genom stängslet i hönsgården. Några överlevde, men tuppen strök med. Så överlevarna är bortadopterade till grannen som har fler tu

Nu blev jag sugen på äggakaga.

Utgår alltid hemifrån. Vintertid på kvällen har jag en belyst 4,3 km (asfalt) runda i samhället. Brukar varierar antalet varv beroende på dagsform. Dagtid på vinter så finns det en 6,8 km (asfalt & grus)runda att ta till. När det Ej är snö så har jag att

Jag springer också oftast här hemmavid. Jag har turen att har finns väldigt fina omgivningar, ett pyttelitet naturreservat (tar 5 minuter att springa igenom), åkrar, reningsdammarna, några parker, villaområden, längs med en liten å m.m. Ibland är rundan p