Quote from Mats Andersson on 6 February 2008, 15:19Det är ju helt barockt att ledaren skall avbryta ledandet mitt i ett pass för att springa ut och hämta vatten. Varför inte lära deltagarna att ta med flera flaskor istället...?
Det är ju helt barockt att ledaren skall avbryta ledandet mitt i ett pass för att springa ut och hämta vatten. Varför inte lära deltagarna att ta med flera flaskor istället...?
Quote from Emma Sjöberg on 6 February 2008, 15:22Trot eller ej.. men jag saknar DAVID Ps svar 😀
Trot eller ej.. men jag saknar DAVID Ps svar 😀
Quote from Mattias Johansson on 6 February 2008, 15:28Crister - Jag räknar kallt med att du framöver organiserar langning i "klungan" 😉
Crister - Jag räknar kallt med att du framöver organiserar langning i "klungan" 😉
Quote from Christian Wahlberg on 6 February 2008, 15:35David torrcyklar väl inte? Jag kör med en 0,8 l flaska, brukar räcka.
David torrcyklar väl inte? Jag kör med en 0,8 l flaska, brukar räcka.
Quote from Funbeat user on 6 February 2008, 15:41- Ja, jag spinnar. 2-3 ggr/vecka när jag inte är sjuk :@
- 50-75 cl per timma förutsatt att jag inte slarvat under dagen för då kan de gå åt mer.
- Ska jag köra ett pass längre än 90 min slarvar jag oftast inte för då får jag köpa fånigt dyrt vatten för
- Ja, jag spinnar. 2-3 ggr/vecka när jag inte är sjuk :@
- 50-75 cl per timma förutsatt att jag inte slarvat under dagen för då kan de gå åt mer.
- Ska jag köra ett pass längre än 90 min slarvar jag oftast inte för då får jag köpa fånigt dyrt vatten för
Quote from Funbeat user on 6 February 2008, 16:41"Det är ju helt barockt att ledaren skall avbryta ledandet mitt i ett pass för att springa ut och hämta vatten. Varför inte lära deltagarna att ta med flera flaskor istället...? "
Håller med........ska andra sitta och vänta då???
"Det är ju helt barockt att ledaren skall avbryta ledandet mitt i ett pass för att springa ut och hämta vatten. Varför inte lära deltagarna att ta med flera flaskor istället...? "
Håller med........ska andra sitta och vänta då???
Quote from Funbeat user on 6 February 2008, 16:43Anne Mari: Ni väntar väl tills ni är i duschen med kissandet.
Har faktiskt lite svårt att förstå att man sitter inomhus och cyklar om det inte är en velodrom.
Vädret är fantastiskt med massor av vägar som VV har asfalterat.
Anne Mari: Ni väntar väl tills ni är i duschen med kissandet.
Har faktiskt lite svårt att förstå att man sitter inomhus och cyklar om det inte är en velodrom.
Vädret är fantastiskt med massor av vägar som VV har asfalterat.
Quote from Funbeat user on 6 February 2008, 16:51TADAAAAAA (H:)
TADAAAAAA (H:)
Quote from Funbeat user on 7 February 2008, 12:36Spinning 3-4 ggr i veckan...
Dricker ca 1 liter vatten...beroende på passets längd.
Har ingen extra flaska med mig...känns lyxigt de gånger instruktören säger att det bara är att vinka så fyller han/hon på mer om det behövs 🙂
Spinning 3-4 ggr i veckan...
Dricker ca 1 liter vatten...beroende på passets längd.
Har ingen extra flaska med mig...känns lyxigt de gånger instruktören säger att det bara är att vinka så fyller han/hon på mer om det behövs 🙂
Quote from Mats Andersson on 7 February 2008, 13:22Låter som de där instruktörerna missuppfattat sin roll i salen en smula om ni frågar mig...
Lite som att en spårvagnsförare också kan stanna och handla mat om nån passagerare vill det. Smidigt, men fel.. 🙂
Låter som de där instruktörerna missuppfattat sin roll i salen en smula om ni frågar mig...
Lite som att en spårvagnsförare också kan stanna och handla mat om nån passagerare vill det. Smidigt, men fel.. 🙂