Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVatten!
You need to log in to create posts and topics.

Det är ju helt barockt att ledaren skall avbryta ledandet mitt i ett pass för att springa ut och hämta vatten. Varför inte lära deltagarna att ta med flera flaskor istället...?

Trot eller ej.. men jag saknar DAVID Ps svar 😀

Crister - Jag räknar kallt med att du framöver organiserar langning i "klungan" 😉

David torrcyklar väl inte? Jag kör med en 0,8 l flaska, brukar räcka.

- Ja, jag spinnar. 2-3 ggr/vecka när jag inte är sjuk :@
- 50-75 cl per timma förutsatt att jag inte slarvat under dagen för då kan de gå åt mer.
- Ska jag köra ett pass längre än 90 min slarvar jag oftast inte för då får jag köpa fånigt dyrt vatten för

"Det är ju helt barockt att ledaren skall avbryta ledandet mitt i ett pass för att springa ut och hämta vatten. Varför inte lära deltagarna att ta med flera flaskor istället...? "

Håller med........ska andra sitta och vänta då???

Anne Mari: Ni väntar väl tills ni är i duschen med kissandet.

Har faktiskt lite svårt att förstå att man sitter inomhus och cyklar om det inte är en velodrom.
Vädret är fantastiskt med massor av vägar som VV har asfalterat.

TADAAAAAA (H:)

Spinning 3-4 ggr i veckan...
Dricker ca 1 liter vatten...beroende på passets längd.
Har ingen extra flaska med mig...känns lyxigt de gånger instruktören säger att det bara är att vinka så fyller han/hon på mer om det behövs 🙂

Låter som de där instruktörerna missuppfattat sin roll i salen en smula om ni frågar mig...
Lite som att en spårvagnsförare också kan stanna och handla mat om nån passagerare vill det. Smidigt, men fel.. 🙂