Quote from Emma Sjöberg on 7 February 2008, 14:53Jag tror att om du la i en eller ett par tyngre växlar kanske du skulle ligga med i klungan o köra David 😀
Peace and (L)
Jag tror att om du la i en eller ett par tyngre växlar kanske du skulle ligga med i klungan o köra David 😀
Peace and (L)
Quote from Torbjörn Karlsson on 7 February 2008, 14:55Måste få citera dig David.. 🙂
Citat: "Fråga inte vad din spinninggrupp kan göra för dig utan vad du kan göra för din spinninggrupp!"
Det sammanfattar väldigt bra hur jag ser på min roll.
Tro mig Christer, det funkar att lägga en minut eller två på
Måste få citera dig David.. 🙂
Citat: "Fråga inte vad din spinninggrupp kan göra för dig utan vad du kan göra för din spinninggrupp!"
Det sammanfattar väldigt bra hur jag ser på min roll.
Tro mig Christer, det funkar att lägga en minut eller två på
Quote from Funbeat user on 7 February 2008, 14:58Man är alldeles för klen numera för att dra i någon klunga förrän med 200 meter kvar.
Ps. Jag justerade någon annans citat innan han startade Vietnamkriget.
Man är alldeles för klen numera för att dra i någon klunga förrän med 200 meter kvar.
Ps. Jag justerade någon annans citat innan han startade Vietnamkriget.
Quote from Torbjörn Karlsson on 7 February 2008, 16:14Haha.. så är det kanske Christer! 😉
Haha.. så är det kanske Christer! 😉
Quote from Camilla Höög on 7 February 2008, 16:16Camelbak på 2 liter + 1 flaska så klarar ni er på långa pass.
Cykeltröja med extra flaskor i ryggfickan.
Camelbak på 2 liter + 1 flaska så klarar ni er på långa pass.
Cykeltröja med extra flaskor i ryggfickan.
Quote from Funbeat user on 7 February 2008, 17:18Och en sån här:
bild:http://www.kvalitetsvaruhus.se/uimages/78902.jpg
För att vara riktigt säker på långpassen...
Och en sån här:
bild:http://www.kvalitetsvaruhus.se/uimages/78902.jpg
För att vara riktigt säker på långpassen...
Quote from Lena O on 7 February 2008, 17:22inte vill jag bryta deltagarnas rytmn för att hämta vatten,
Jag fylla på.
Oftast bara 3-4 flaskor de handla om.
inte vill jag bryta deltagarnas rytmn för att hämta vatten,
Jag fylla på.
Oftast bara 3-4 flaskor de handla om.
Quote from Mats Andersson on 7 February 2008, 17:31Snygg Andreas!
Fast frågan är om den optimala lösningen ändå inte är att helt enkelt dra in separat vattenledning till varje cykel? Självklart skall man kunna välja mellan med eller utan kolsyra. Och varför inte lika väl Enervit på kranen också? DÅ snacka
Snygg Andreas!
Fast frågan är om den optimala lösningen ändå inte är att helt enkelt dra in separat vattenledning till varje cykel? Självklart skall man kunna välja mellan med eller utan kolsyra. Och varför inte lika väl Enervit på kranen också? DÅ snacka
Quote from Funbeat user on 7 February 2008, 18:29Måste säga att jag blivit jättepaff de få gånger en instruktör gått ut och fyllt på flaskor åt folk. Jag vill att min instruktör ska tjoa, tjimma och peppa oss inne i spinningsalen de futtiga 55 minuter vi har där.
Måste säga att jag blivit jättepaff de få gånger en instruktör gått ut och fyllt på flaskor åt folk. Jag vill att min instruktör ska tjoa, tjimma och peppa oss inne i spinningsalen de futtiga 55 minuter vi har där.
Quote from Funbeat user on 7 February 2008, 18:32Om man grävde en ränna i golvet och la galler över skulle man, med hjälp av ett fräckt vatten/svett-reningöringsverk, kunna återvinna all svett vi svettas ut oxå!
Om man grävde en ränna i golvet och la galler över skulle man, med hjälp av ett fräckt vatten/svett-reningöringsverk, kunna återvinna all svett vi svettas ut oxå!