Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVatten!
You need to log in to create posts and topics.

Jobbigt att vara lekledare.

Speciellt om man ska "curla" och springa och hämta vatten hela tiden. Vad blir nästa steg? Svara i allas mobiltelefoner under passet? 🙂

Jamen vilken kul idé Christer!! Får man skicka sms på andras mobiler då också?? 😀

Finns ju olika grader av service.. Min åsikt är att Vi instruktörer är där för de som cyklar och att deras fokus är det viktigaste. Med tanke på att vi inte har cyklar med dubbla flaskställ innebär det att även om en deltagare har en extra flaska med sig

Men Christer, så farligt är det väl inte, man kan väl trampa på ett par minuter medans instruktören fyller på? Du kanske är van vid en annan storlek på gruppen iofs - hos oss brukar det vara 10-15 stycken i salen...

För mig känns det bara så extremt bakvänt. Om nån vill ha mer vatten....hämtar man det. Själv. Att som ledare mitt i passet hoppa av cykeln för att fylla på vatten känns en smula...underligt...
Ja Tobbe, som ledare är man där för deltagarna. Men det känns

30 hojjar där vi kör.
Missförstå mig inte – funkar det för er är det toppen. För mig känns det underligt dock.

Fråga inte vad din spinninggrupp kan göra för dig utan vad du kan göra för din spinninggrupp!

Nämen David.. En hel mening utan... dumheter?? Och i ämnet spinning.. Imponerad!

Hur mycket vatten gör du av med då David.. så som du har snurr på dina ben (enligt bilden iaf) så antar jag att det blir rena tornadon där du sitter vilket borde göra att d

Detta är en cykelgrupp, Silva! Jag skriver inga dumheter utan du bara missförstår.

Jag dricker 2 liter på ett distanspass under vintern över 4-5 timmar.
Sommartid dricks det betydligt mer.

Ps. Jag kan fortfarande komma upp i 160 kadens.