Quote from Mats Andersson on 7 February 2008, 20:25Precis. Möjligheterna är oändliga. Ett pass brukar ju vara en timma långt. I vår tvättstuga i huset hinner man precis köra en maskin och en torktumling. Jag skulle vilja att ledarna på gymmet tar hand om min tvätt medans jag hojjar. DET vore service det!
Precis. Möjligheterna är oändliga. Ett pass brukar ju vara en timma långt. I vår tvättstuga i huset hinner man precis köra en maskin och en torktumling. Jag skulle vilja att ledarna på gymmet tar hand om min tvätt medans jag hojjar. DET vore service det!
Quote from Funbeat user on 7 February 2008, 20:30Aha, kör man nakenspinning har man rena träningskläder med.
Aha, kör man nakenspinning har man rena träningskläder med.
Quote from Funbeat user on 7 February 2008, 20:34Då kan Botero måla av er under tiden.
Då kan Botero måla av er under tiden.
Quote from Funbeat user on 7 February 2008, 21:00Haha! Ja han lär få utgångsläge för ett mästerverk!
Haha! Ja han lär få utgångsläge för ett mästerverk!
Quote from Lena O on 7 February 2008, 21:25Låter märkligt att ni inte klara av att spinna i 3 minuter utan instruktören ....
Var det därför J-E var med på PBP Christer, heja i 87timmar 😉
Låter märkligt att ni inte klara av att spinna i 3 minuter utan instruktören ....
Var det därför J-E var med på PBP Christer, heja i 87timmar 😉
Quote from Mats Andersson on 7 February 2008, 21:42Klart att gänget klarar av att spinna några minuter utan mig som ledare, fast min helt ärliga fråga är "varför"? Ja, jag är där för att få folk att trivas. Men det anser jag att jag som ledare levererar bäst framme på cykeln med skönt tryck under hela pas
Klart att gänget klarar av att spinna några minuter utan mig som ledare, fast min helt ärliga fråga är "varför"? Ja, jag är där för att få folk att trivas. Men det anser jag att jag som ledare levererar bäst framme på cykeln med skönt tryck under hela pas
Quote from Funbeat user on 7 February 2008, 21:43Meeeeen Gary, jag klarar visst av. Jag kan sitta ensam och cykla i flera timmar om det är så men om jag går till spinningen på gymmet är det inte det jag vill ha :.
Och vem behöver mer än en flaska vätska för att cykla en timma (som de flesta pass är på)
Meeeeen Gary, jag klarar visst av. Jag kan sitta ensam och cykla i flera timmar om det är så men om jag går till spinningen på gymmet är det inte det jag vill ha :.
Och vem behöver mer än en flaska vätska för att cykla en timma (som de flesta pass är på)
Quote from Elias Engqvist on 7 February 2008, 21:45Ahaaaaa, nu förstår jag Christer, du kommenterar i egenskap av instruktör, det är därför du tycker att instruktören inte ska hämta vatten. Det är därför du tycker att instruktören är så VIKTIG! Ahaaaaa!
🙂
Ahaaaaa, nu förstår jag Christer, du kommenterar i egenskap av instruktör, det är därför du tycker att instruktören inte ska hämta vatten. Det är därför du tycker att instruktören är så VIKTIG! Ahaaaaa!
🙂
Quote from Mats Andersson on 7 February 2008, 21:57Så klart 😉
Nä då, jag skulle tänka "men va faaan e de som händerrrrrr" om ledaren plötsligt fick för sig att börja samla in flaskor för att gå ut och hämta till alla på vilket pass jag än var på. Om man ska ha vattenservice tycker jag gott att man kan sv
Så klart 😉
Nä då, jag skulle tänka "men va faaan e de som händerrrrrr" om ledaren plötsligt fick för sig att börja samla in flaskor för att gå ut och hämta till alla på vilket pass jag än var på. Om man ska ha vattenservice tycker jag gott att man kan sv
Quote from Funbeat user on 7 February 2008, 22:03Håller med Christer och jag är INTE instruktör, men nu funderar jag på att bli det bara för att få nöjet att spendera tiden _i salen_ med att gå runt och peppa mina deltagare, justera deras cykelteknik om de ser ut att ha problem eller bara berätta för de
Håller med Christer och jag är INTE instruktör, men nu funderar jag på att bli det bara för att få nöjet att spendera tiden _i salen_ med att gå runt och peppa mina deltagare, justera deras cykelteknik om de ser ut att ha problem eller bara berätta för de