Quote from Elias Engqvist on 7 February 2008, 22:21Jag heter också Christer 😉
Jag heter också Christer 😉
Quote from Mats Andersson on 7 February 2008, 22:29🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 7 February 2008, 22:35Hö hö... men det kanske framgick ändå vem jag menade ;)?
Hö hö... men det kanske framgick ändå vem jag menade ;)?
Quote from Mattias Johansson on 7 February 2008, 23:50Var på min första spinning gångna helgen. 3 h med HCK och bla Christer som ledare.
Jag hade med mig 3 flaskor och det räckte inte så jag fick springa ut och fylla. Nästa gång kommer jag ha med mig 4 flaskor. Om Christer hade fyllt på så finns det risk att
Var på min första spinning gångna helgen. 3 h med HCK och bla Christer som ledare.
Jag hade med mig 3 flaskor och det räckte inte så jag fick springa ut och fylla. Nästa gång kommer jag ha med mig 4 flaskor. Om Christer hade fyllt på så finns det risk att
Quote from Funbeat user on 8 February 2008, 00:08He he... antingen har den salen Linnex spinnade med HCK i en extremt underdimensionerad ventilation eller så kör HCK:are tusen gånger hårdare än de "vanliga" spinnare, för när jag va där gick det ett skära svettdimman i små kuber :D.
He he... antingen har den salen Linnex spinnade med HCK i en extremt underdimensionerad ventilation eller så kör HCK:are tusen gånger hårdare än de "vanliga" spinnare, för när jag va där gick det ett skära svettdimman i små kuber :D.
Quote from Lena O on 8 February 2008, 06:13Fair is muff!!
Jo jo Anne-Marie, Jag cyklade Halvvättern på ett flaska i fjol, (inte att rekommenderar dock i sommarvärmen)
Mitt pass på 90minuter erbjuder jag tjänsten av att vara vattenpåfyllare.
De flesta på ett pass är inte inbitna cyklister och ingen
Fair is muff!!
Jo jo Anne-Marie, Jag cyklade Halvvättern på ett flaska i fjol, (inte att rekommenderar dock i sommarvärmen)
Mitt pass på 90minuter erbjuder jag tjänsten av att vara vattenpåfyllare.
De flesta på ett pass är inte inbitna cyklister och ingen
Quote from Mats Andersson on 8 February 2008, 07:57Att jag är lat har jag aldrig hymlat med 🙂
Att jag är lat har jag aldrig hymlat med 🙂
Quote from Christian Wahlberg on 8 February 2008, 08:21På mitt gym har dom dubbla flaskhållare.
På mitt gym har dom dubbla flaskhållare.
Quote from Mats Andersson on 8 February 2008, 08:27Även mitt gym har dubbla flaskhållare, men också ett golv som man kan ställa de extra flaskorna på. 🙂
Även mitt gym har dubbla flaskhållare, men också ett golv som man kan ställa de extra flaskorna på. 🙂
Quote from Emma Sjöberg on 8 February 2008, 08:31Hur gör man på andra pass? Gympa, Body Pump o allt vad det heter?
Hur gör man på andra pass? Gympa, Body Pump o allt vad det heter?