Quote from Funbeat user on 8 February 2008, 19:44Han slog sig halvt fördärvad och avslutade sin cykelkarriär.
Tragiskt nog så körde han ihjäl sig några år senare med sin nyinköpta Pegeuot 205:a.
Han drog i 200 km/h rakt in i släpet på en lastbil som vände runt på vägen och kapade taket o huvudet.
Han slog sig halvt fördärvad och avslutade sin cykelkarriär.
Tragiskt nog så körde han ihjäl sig några år senare med sin nyinköpta Pegeuot 205:a.
Han drog i 200 km/h rakt in i släpet på en lastbil som vände runt på vägen och kapade taket o huvudet.
Quote from Lena O on 8 February 2008, 20:48Dennis.
Det förneka jag inte -. Men 1 flaska hade jag, Och DU fyllde på den åt mig 😉
Dennis.
Det förneka jag inte -. Men 1 flaska hade jag, Och DU fyllde på den åt mig 😉
Quote from Fredric Lagerström on 8 February 2008, 20:51Tragiskt.
"he died with the radio on"
Tom Waits
Tragiskt.
"he died with the radio on"
Tom Waits
Quote from Funbeat user on 8 February 2008, 23:26> Hur många här är det som går på spinning?
Jag försöker gå en eller två gånger i veckan.> Hur mycket dricker ni då på ett pass?
Ett pass är knappt en timme, jag burkar ha 1 l vatten med mig och dricker kanske 75 cl under passet och resten efteråt när j
> Hur många här är det som går på spinning?
Jag försöker gå en eller två gånger i veckan.
> Hur mycket dricker ni då på ett pass?
Ett pass är knappt en timme, jag burkar ha 1 l vatten med mig och dricker kanske 75 cl under passet och resten efteråt när j
Quote from Fredrik Närenfors on 10 February 2008, 14:54Faktum är att på ett spinningpass som inte varar mer än 45-55 minuter behöver man överhuvudtaget inte ha en flaska med sig för att hålla en topprestation under passet.
Det räcker med att dricka ordentligt före och ordentligt efter. Men det är jäkligt gott
Faktum är att på ett spinningpass som inte varar mer än 45-55 minuter behöver man överhuvudtaget inte ha en flaska med sig för att hålla en topprestation under passet.
Det räcker med att dricka ordentligt före och ordentligt efter. Men det är jäkligt gott
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 14:58Är det hans trampteknik som alla måste se hela tiden eller klarar inte spinnissarna av att trampa utan en lekledare under fem minuter under en sexminutersintervall?
Är det hans trampteknik som alla måste se hela tiden eller klarar inte spinnissarna av att trampa utan en lekledare under fem minuter under en sexminutersintervall?
Quote from Mats Andersson on 10 February 2008, 15:34Dina ordval är underbara David...
Dina ordval är underbara David...
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 15:41Jag har varit ute med en spinnisse idag under fyra timmar.
Han trodde vi skulle vara ute tre, men han upptäckte att vi kommit halvvägs efter två timmar. . . .
Han ska ned på Fläsk&Svål och vara lekledare nu kl 16.30 och jag hoppas att han är lika mör som
Jag har varit ute med en spinnisse idag under fyra timmar.
Han trodde vi skulle vara ute tre, men han upptäckte att vi kommit halvvägs efter två timmar. . . .
Han ska ned på Fläsk&Svål och vara lekledare nu kl 16.30 och jag hoppas att han är lika mör som
Quote from Mats Andersson on 10 February 2008, 15:52Gäsp...
Gäsp...
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 20:58Hej Per.
"Faktum är att på ett spinningpass som inte varar mer än 45-55 minuter behöver man överhuvudtaget inte ha en flaska med sig för att hålla en topprestation under passet"
Vad bygger du detta uttalande på? Kanske just du inte behöver vatten under
Hej Per.
"Faktum är att på ett spinningpass som inte varar mer än 45-55 minuter behöver man överhuvudtaget inte ha en flaska med sig för att hålla en topprestation under passet"
Vad bygger du detta uttalande på? Kanske just du inte behöver vatten under