Quote from Fredrik Närenfors on 10 February 2008, 21:19P.E.
Läs mitt inlägg igen så ser du att jag på intet sätt påstår att man inte behöver nån vätska under ett spinningpass.
Det jag däremot säger är att man inte behöver inmundiga den undet pågående pass utan kroppen har så pass stora reserver så det går al
P.E.
Läs mitt inlägg igen så ser du att jag på intet sätt påstår att man inte behöver nån vätska under ett spinningpass.
Det jag däremot säger är att man inte behöver inmundiga den undet pågående pass utan kroppen har så pass stora reserver så det går al
Quote from Lena O on 11 February 2008, 01:18David:
Fläsk&Svål.
Vad menar du med det?
David:
Fläsk&Svål.
Vad menar du med det?
Quote from Funbeat user on 11 February 2008, 01:50Fläsk&Svål=F&S=Friskis&Svettis, Gary.
Fläsk&Svål=F&S=Friskis&Svettis, Gary.
Quote from Emma Sjöberg on 11 February 2008, 08:03Tycker David har en tendens att uttrycka sig nedlåtande om det mesta.. (t-)
Tycker David har en tendens att uttrycka sig nedlåtande om det mesta.. (t-)
Quote from Mats Andersson on 11 February 2008, 08:09Om man betänker att Funbeat har medlemmar som sträcker sig allt ifrån kompletta nybörjare till elit-indrottare känns benämningen "Fläsk&Svål" minst sagt nedlåtande. Speciellt som David vid flera tillfällen sagt att han vare sig varit där eller satt sin fo
Om man betänker att Funbeat har medlemmar som sträcker sig allt ifrån kompletta nybörjare till elit-indrottare känns benämningen "Fläsk&Svål" minst sagt nedlåtande. Speciellt som David vid flera tillfällen sagt att han vare sig varit där eller satt sin fo
Quote from Lena O on 11 February 2008, 08:34hmmm, jag fick detta privat av en glad själ
http://sv.wikipedia.org/wiki/Svål
Jag tänker inte skriva det här, ni får läsa själva, men min uppfattning om David sjönk även lägre!
hmmm, jag fick detta privat av en glad själ
http://sv.wikipedia.org/wiki/Svål
Jag tänker inte skriva det här, ni får läsa själva, men min uppfattning om David sjönk även lägre!
Quote from Funbeat user on 11 February 2008, 09:34Hej!
Ursäkta om jag trampade någon på tårna igår.
Jag har varit på spinning på F&S och det var inget för mig.
Jag har vägt 99 kg på 174 cm så jag har även gjort en resa viktmässigt.Det finns folk här som är nedlåtande mot andra på grund av olika åsikt
Hej!
Ursäkta om jag trampade någon på tårna igår.
Jag har varit på spinning på F&S och det var inget för mig.
Jag har vägt 99 kg på 174 cm så jag har även gjort en resa viktmässigt.
Det finns folk här som är nedlåtande mot andra på grund av olika åsikt
Quote from Christian Wahlberg on 11 February 2008, 10:03Glimt i ögat syns inte så bra på nätet, det är det vi har smileys till. Kanske dags att börja använda sig av dom?
Interna skämt funkar inte heller så bra med andra än dom som är interna.
Glimt i ögat syns inte så bra på nätet, det är det vi har smileys till. Kanske dags att börja använda sig av dom?
Interna skämt funkar inte heller så bra med andra än dom som är interna.
Quote from Funbeat user on 11 February 2008, 10:20Hej Per.
"Läs mitt inlägg igen så ser du att jag på intet sätt påstår att man inte behöver nån vätska under ett spinningpass."
Nej det är förvisso så att du inte gör det men jag är ändå inte säker på att jag skulle kunna prestera max under den tidsrymde
Hej Per.
"Läs mitt inlägg igen så ser du att jag på intet sätt påstår att man inte behöver nån vätska under ett spinningpass."
Nej det är förvisso så att du inte gör det men jag är ändå inte säker på att jag skulle kunna prestera max under den tidsrymde
Quote from Funbeat user on 11 February 2008, 12:08Hej.
Ja nu var det inte direkt spinning men ändå. Efter ca 20-25 minute så har man minskat( en rökdykare) sin förmåga men upp till 30% och detta beror på att han/hon har troligen en vätskeförlust som är ca 2% av kroppsvikten. Och efter ytterligare vätske
Hej.
Ja nu var det inte direkt spinning men ändå. Efter ca 20-25 minute så har man minskat( en rökdykare) sin förmåga men upp till 30% och detta beror på att han/hon har troligen en vätskeförlust som är ca 2% av kroppsvikten. Och efter ytterligare vätske