Quote from Funbeat user on 18 September 2011, 17:41Paul, jag förstod din tankegång tills jag läste på länkarna som du hade postat.
Enligt dem så skall man dricka när man är törstig, då borde det väl vara vettigare att ha med sig vatten och dricka när man är törstig, än att gå runt och dricka vatten hela
Paul, jag förstod din tankegång tills jag läste på länkarna som du hade postat.
Enligt dem så skall man dricka när man är törstig, då borde det väl vara vettigare att ha med sig vatten och dricka när man är törstig, än att gå runt och dricka vatten hela
Quote from Funbeat user on 18 September 2011, 17:47Drick när du blir törstig, det fungerar för de allra flesta 🙂
Undantaget är väl ultralöpare som håller på så länge att hunger- och törstsignaler blir lite knepiga, men de är i regel så rutinerade att de har löst det på annat sätt. Dessutom är det nog i
Drick när du blir törstig, det fungerar för de allra flesta 🙂
Undantaget är väl ultralöpare som håller på så länge att hunger- och törstsignaler blir lite knepiga, men de är i regel så rutinerade att de har löst det på annat sätt. Dessutom är det nog i
Quote from Funbeat user on 18 September 2011, 17:56Annica,
Inte än 🙂 men målet är att bli såpass duktigt. Men det är några år framöver
Annica,
Inte än 🙂 men målet är att bli såpass duktigt. Men det är några år framöver
Quote from Funbeat user on 18 September 2011, 20:22Eftersom jag sällan springer pass som är längre än 1,5 timmar så ser jag bara till att dricka tillräckligt innan start.
Annars ställer jag min cykel lite strategiskt där milslingan och femman delar sej. Då får jag vätska varje minst halvtimme. Alternati
Eftersom jag sällan springer pass som är längre än 1,5 timmar så ser jag bara till att dricka tillräckligt innan start.
Annars ställer jag min cykel lite strategiskt där milslingan och femman delar sej. Då får jag vätska varje minst halvtimme. Alternati
Quote from Funbeat user on 18 September 2011, 23:02Mela
Jag stör mig sällan på folk i allmänhet, och väldigt sällan på folk som postar det dom tycker på en nätsida.Att jag sedan tycker at företeelsen att dricka en massa vatten bara man tar på sig träningskläderna verkar lite tokigt, det är en annan sak.
Mela
Jag stör mig sällan på folk i allmänhet, och väldigt sällan på folk som postar det dom tycker på en nätsida.
Att jag sedan tycker at företeelsen att dricka en massa vatten bara man tar på sig träningskläderna verkar lite tokigt, det är en annan sak.
Quote from Funbeat user on 18 September 2011, 23:25Varför blir det så här ...när trådarna drar iväg?
GPSPulsklocka packad...snart...ska till Borås.
Varför blir det så här ...när trådarna drar iväg?
GPSPulsklocka packad...snart...ska till Borås.
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 15:23Det där med att dricka är väl individuellt?! Själv klarar jag C:A 5km på sommaren och uppåt 20km på vintern utan vatten men det är alltid fint med en liten slurk som belöning efter en jobbig backe =)
Den där har jag alltid med mig i handen när jag vet at
Det där med att dricka är väl individuellt?! Själv klarar jag C:A 5km på sommaren och uppåt 20km på vintern utan vatten men det är alltid fint med en liten slurk som belöning efter en jobbig backe =)
Den där har jag alltid med mig i handen när jag vet at