Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVattentäta vantar?
You need to log in to create posts and topics.

Carina: Ja man kanske skulle börja med ridvantar,,,,undrar om jag nånstans har kvar det där presentkortet på en ridaffär,,,från den tiden då dottern red,,,ska leta.

Finns även på vissa Stadium-butiker (med ridsortiment).

Åh tack, det var bra att veta. Då ska jag kolla upp det också, vilket sortiment som finns i "min" stad 🙂

"Fny, din bild kan jag tyvär inte se så jag vet inte om/hur jag ska reagera på den"

asch det var bara en skrattande smiley...:D

Jaha var det bara en sån,,,,varför fick inte den synas,,,,hade den kanske latex-handskar på sig 😉
Och alla som nu reagerar på att jag själv skämtar när jag nyss skrev åt David att inte skriva om han inte tänkte svara seriöst,,,,,,,jo då, jag klarar skämt

David P är för Funbeat som korta regnskurar är för svenska somrar; jävligt irriterande men jag vill inte vara utan dom 🙂

Krister nuddade redan lite vid det där med funktionsmaterial, men tänk på det som tyg som inte lyckas hålla speciellt mycket väta

Det beror på hur man ser världen, om man vill vara irriterad.
JAG fryser i varje fall inte om mina fingsar eftersom de är torra och varma.

Snortumme: En handske som har en bit frotte påsydd på tummen som man kan torka snoret med som ofrånkomligen kommer vid längdskidkåkning 😀

Stina: Tack för förklaring om snortumme, får fundera på om jag behöver en sån eller inte 😀
Peter: Men om en t-shirt i funktionsmaterial bara suger upp 1 dl så blir ju resten av svetten kvar på mig,,,,,är det då inte bättre med en t-shirt som suger åt sig

Vilket suger bäst: en våt svamp eller en blöt svamp?

Och vi undanber oss eventuellt ekivoka svar här, tack 🙂