Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 47
You need to log in to create posts and topics.

Anna-Karin: 150 =)
Evely: 225 =)
Lotta: 300
Åsa: 300 =)
Annika: 500 =)
Denize: 500 =)
Eva: 600 =)

Gemensamt mål: 2575

Jag kör vidare på 225! Denna veckan kommer nog att kännas bättre eftersom jag får mitt långa pass redan idag!

Gruppstyrka dvs styrketräning i gym och grupp. Uppmjukningen till den blir rodd och elipsmaskin.. och så ska jag köra en hel del sjukgymnastik.

Jag undrar om det kan vara så att Anni helt enkelt har slutat registrera... Hon hade ju bara varit här i två veckor och jag kan tänka mig att det inte är ovanligt att man försvinner bort efter ett kort tag också. Jag räknar bort hennes mål från vårt total

Det ser ut som om det går bra för oss denna veckan! Vi har kommit upp i 28%, vilket är 2/7 och det stämmer ju bra eftersom det är veckans andra dag idag. Men klockan är bara 6 så folk har ju mycket tid till att motionera på!

Hur är det med dig, Åsa? Mår

Jag är fortfarande förkyld men försöker röra på mig lite i allfall kör vidare på mina 300 minuter än så länge.

Jag räkar med att gå i mål i dag! Jag fattas bara 7 minuter och jag ska gå och handla, transporten fram och tillbaka tar minst tio minuter. Tänk om jag skulle klocka den 😉 så att jag inte lurar mig på en massa minutrar...

Totalt är vi uppe i 40% nu och

Imål redan, här går de undan, va duktig du är.
Jag ska ge mig ut på en promenix om en stund. Den här veckan fixar ja målet innan söndag, så slipper ja stå där på söndag o träna som satan för att nå mitt mål.

Jag jobbar så oregebundet att mina veckor kan se väldigt olika ut! Och då blir det ju likadant med motionen!

Jag är i MÅl 🙂 🙂 🙂

Det får du en glad smiley för denna veckan! Vad fort det gick för dig! Bäst man skyndar sig... Jag har ungefär 126 minuter kvar!

Halva målet gjort. Så den här veckan känns de toppen