Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 47
You need to log in to create posts and topics.

Det är ju jätteduktig av dig! Vad skönt! Var det de nya låtarna som gjorde det?

Lite nya låtar va skoj, men de märks att de är ett playstation 1 spel. De har utväcklas väldigt mycke, om man jämför spelen. Men de är kul me variation, så ja har kört på 2 spel idag.

Den här veckan går det verkligen undan. Har redan betat av 245 minuter 🙂

Vad kul det är när det går fort. Förra veckan behövde vi göra allt sista dagen - det lär nog inte vara någon risk denna veckan eftersom vi är på 59%. Dvs om vi jobbar på så här är vi färdiga på fredag!

Jag har bara hunnit med 150 minuter än och kommer knappt att vara hemma något resten av veckan så jag vet inte om jag kommer klara veckomålet. Tror oxå att jag måste sänka mitt veckomål till 240 min from nästa vecka. Har jättesvårt att hinna med mer än 4

Det var ju synd. Har startat nästa veckas diskussion nu och ändrat ditt mål där, så det är klart. Jag tror nog att vi andra kan kompensera för ditt mål denna veckan eftersom det ser ut att gå bra för oss som grupp.

Va bra! Känns inte så kul att inte nå gruppmålet bara för att jag ligger efter... : ( Jag vill så gärna träna men nu har jag fullt upp med att planera möhippa och bröllop åt en kompis och det tar upp kvällarna+att jag ska jobba 17 timmars pass på fredag (

Har precis varit o skrivit in mig på ett till ridpass i veckan. Så nästa vecka kan ja nog öka upp mitt mål till 180 min. Så tar ja de lite i taget. Annars blir de bara pannkaka av de.

Godmorgon på er! Idag ska jag bli färdig med mitt mål - ska gå och styrketräna så fort frukosten har försvunnit lite..

Jag såg att vi ligger bra till på gruppmålet fortfarande -74% det blir inga problem att klara målet denna veckan!

Hur var det nya rid

De va skoj. De är en mycke bättre grupp mot dom andra ja rider me. Har själv ridigt så länge så de spelar ingen roll. Får dock se hur länge ja orkar för de är kl 21.00 på torsdagar till 22.00 idag är ja bra trött. Så kanske får byta till en tigare grupp.