Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 47
You need to log in to create posts and topics.

Så kom man i mål å mer än så 🙂 har varit på kryssning till Helsingfors så de vart promenad hela dagen igår.

vad bra! då är alla i mål utom Lotta och hon sa ju att hon inte skulle hinna med sitt mål så det kan vi ju inte räkna med heller. Jag har lagat min cykel idag... "lagat".. Verkade inte finnas nåt hål, letade igenom slangen två gånger men ingenting. Kanske

Har just kommit tillbaka efter en härlig stavgångstur och gjort lite styrketräning hemma före duschen. Otroligt hur mycket energi och lust man får bara för att det slutar regna. Ha det gott allihop och lycka till inför nästa vecka.

Jag har också gjort mitt sista träningspass för veckan nu! Känns jätteskönt! Är lite extra entusiatisk idag - vågen var snäll mot mig i morse, så jag är hur pigg som helst på träning och sånt!

Jag tycker alla har jobbat jättebra denna veckan. Lotta har

Va duktiga vi är, 146% kom vi upp i. Nu får vi allt ligga i om vi ska slå de.

Ja verkligen... Nästan hälften extra. Men å andra sidan kan vi inte räkna med att alla veckor ska vara fantastiska. Det viktigaste är ju att vi når vårt mål, då är jag nöjd. Ett bra %-resultat är bara plus =) Se nu till att få lite måndagsträning gjord så

Allt över 100% är bara en extra bonus.
Dax att diska, så kan ja fundera på om de blir en promenad, en sväng på dansmattan eller min nya dvd me typ arobics. Nått blir de iallfall.