Quote from Sebastian Magnusson on 1 February 2007, 16:20Mååååål!! jag kanske höjer mitt veckomål nästa vecka ...Återkommer om saken.
Mååååål!! jag kanske höjer mitt veckomål nästa vecka ...Återkommer om saken.
Quote from mårten jansson on 1 February 2007, 16:45Jag kom också i mål idag! Kan inte fatta att det redan är torsdag, men det är det ju...=S
Jag kom också i mål idag! Kan inte fatta att det redan är torsdag, men det är det ju...=S
Quote from Funbeat user on 1 February 2007, 17:09Åh vilka fina gubbar vi fick den här veckan!
Åh vilka fina gubbar vi fick den här veckan!
Quote from Funbeat user on 1 February 2007, 17:12Nu är jag också i mål! Gött...
Nu är jag också i mål! Gött...
Quote from Funbeat user on 1 February 2007, 17:32Hm... värst va alla är snabba. Jag sprider ut mina minuter över veckan och kommer aldrig att vara imål förrän på söndagarna. Särskilt söndagen om 1½ och 3½ veckor, då kommer jag göra halva veckans minutrar på en dag. 🙂
Hm... värst va alla är snabba. Jag sprider ut mina minuter över veckan och kommer aldrig att vara imål förrän på söndagarna. Särskilt söndagen om 1½ och 3½ veckor, då kommer jag göra halva veckans minutrar på en dag. 🙂
Quote from mårten jansson on 1 February 2007, 17:56Jag får nog inte så jättemånga minuter efter i morgon, så det är tur att jag är klar nu. Blev plötsligt uppbokad på lite allt möjligt i helgen och kommer inte att vara hemma mellan fredag eftermiddag och söndag kväll. Däremot kanske jag kan se till att f
Jag får nog inte så jättemånga minuter efter i morgon, så det är tur att jag är klar nu. Blev plötsligt uppbokad på lite allt möjligt i helgen och kommer inte att vara hemma mellan fredag eftermiddag och söndag kväll. Däremot kanske jag kan se till att f
Quote from mårten jansson on 1 February 2007, 18:02Kom på att jag kanske ska säga till alla er som går i mål efter imorgon eftermiddag att jag INTE kommer att nå datorn på hela helgen (eller åtminstone inte internet). Därmed kommer era smileysar alltså inte att komma upp förrens på söndag, så ni får inte
Kom på att jag kanske ska säga till alla er som går i mål efter imorgon eftermiddag att jag INTE kommer att nå datorn på hela helgen (eller åtminstone inte internet). Därmed kommer era smileysar alltså inte att komma upp förrens på söndag, så ni får inte
Quote from Funbeat user on 1 February 2007, 19:48Men usch på mig, eller ja, jag var ju helt slut, när jag kom hem efter jobbet alltså. La mig ner lite och somnade tills efter att gympan hade börjat, och när morsan alltså redan åkt iväg till badhuset. Det var inte lyckat. Men man får ta det som det komme
Men usch på mig, eller ja, jag var ju helt slut, när jag kom hem efter jobbet alltså. La mig ner lite och somnade tills efter att gympan hade börjat, och när morsan alltså redan åkt iväg till badhuset. Det var inte lyckat. Men man får ta det som det komme
Quote from Funbeat user on 1 February 2007, 22:34Provade nån sån där protiendricka efter träningen idag, det var det absolut vidrigaste jag har vart med om. Jordgubb, det smakade det knappast i alla fall. Totalt odrickbar fick kassta den, snacka om slöseri, skulle köpt en banan istället...
Provade nån sån där protiendricka efter träningen idag, det var det absolut vidrigaste jag har vart med om. Jordgubb, det smakade det knappast i alla fall. Totalt odrickbar fick kassta den, snacka om slöseri, skulle köpt en banan istället...
Quote from Dan Andersson on 2 February 2007, 07:31Jag håller med dig Elin, de är totalt odrickbara.
Jag håller med dig Elin, de är totalt odrickbara.