Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 5
You need to log in to create posts and topics.

Hej
Jag är nöjd, har nu klarat av hälften av mina 300 min, dvs 150 min. I morgon skall jag åhöra en tre-timmars föreläsning (kurs) om GI-metoden och den är mitt på dagen så det blir knappast nån stavpromenad. Men resten av veckan är ok! (t+)

Jorrå, det går bra! Denna "lilla" tjockisen har joggat 17 km idag, banne mig. Det trodde jag aaaaldrig om mig själv 😀

Kanonbra Maria N.Själv släpade jag mig uppför sista backen innan jag kom hem.Det är väldigt halt här i Alingsås,igår kände jag mig som Bambi när jag gick till jobbet. Skall jogga i Thailand nästa vecka om jag så får värmeslag på köpet.Brukar ha svårt att

Det låter ljuvligt, annkie. Trevlig resa!

Vad duktiga ni är! jag är nöjd om jag klarar av att cyckla till plugget och sköta min stabilitetsträning...

Förresten så är jag halvvägs till mål nu 😀

Fast i morgon kan jag inte cyckla till plugget. Jag ska ha datorn med mig och den vågar jag inte ha s

Jag har klarat 70% av mitt veckomål nu så det ska inte bli några problem. Ska bara försöka klara av målet innan helgen för då är det bröllop(en kompis som gifter sig och jag ska vara brudtärna...) och jag kommer ha fullt upp lördag och söndag. Hinner nog

Kämpa på alla! 🙂

Jag har klarat 0% av målet, har blivit ännu mer sjuk än jag trodde från början, så det är tveksamt om jag klarar mitt mål på 150 minuter men jag hoppas att jag ska bli frisk snart.

Usch, din stackare! Krya på dig, Lie!!

Själv har jag ett mer angenämt bekymmer......sitter och fnular med mitt träningsschema: Jag kommer inte under 700 minuter så det är lika bra att det får bli mitt mål under v. 6.
700 minuter alltså. Denize 😉

Hej alla!
Jag vill testa att vara med i denna grupp, börjar med 400 minuter.
// Anna Panna

81.5% är nu avklarat av mitt mål (H:)

Krya på dig Lie!
Och var rädd om dig Marie L