Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 5
You need to log in to create posts and topics.

Nu är jag uppe i 87%!!!

Jag var precis på Aerobics och det var jättekul! Ang den diskussionen du och jag hade, Lotta, om dans på friskis, så satte hon ihop en lång steg kombination.

Liknade lite funk (som jag har en kompis som dansar) men med något mer

Denize: Sänker du mitt mål denna vecka o framåt till 120 min. Har precis köpt ny lägenhet, så de finns för mycke att göra hemma på ett tag nu. Ska få min såld o massa saker ska hit o dit.

Jag är uppe i 50%, vilket innebär att jag ligger lite efter eftersom jag stannade och tjurade under en filt istället för att träna igår. Får försöka ta igen det senare i veckan

Drygt 50% avklarat. Skall Kämpa på framöver, jobbar helg men det skall gå ändå /ANNKIE

Nu har jag gjort min sjukgynstik och sen cycklar jag till jobbet, ingenting kan hindra mig, och sen är jag i MÅÅÅÅÅÅL

Hmm. det lät ju kul Denize! Då kanske jag ska testa aerobics nån dag och se om de kanske gör något liknande hos mig. Tack för tipset 🙂

Det tycker jag du ska göra, för det VAR kul (även om jag var lite smått förvirrad över stegen genom halva passet, men det var ju första gången)...

Jag är i mål!!!! Får nog höja mitt mål nästa vecka!

Jag är i mål och hemma! igen!

Första korta dagen på två veckor exakt. Man kan i alla fall inte klaga på att det är för lite schemalagt...

Här går det trögare än nånsin... Har än så länge bara avklarat 150 minuter av 600 den här veckan. Känner mig lite hängig, inte riktigt på topp... Men veckan är inte slut ännu. Hoppas det går bra för er andra, såg att några redan är i mål 🙂