Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 52
You need to log in to create posts and topics.

Anna-Karin: 100 (H)
Ritamaria: 150 (H)
Evely: 150 (H)
Lie: 240 (H)
Denize: 300 (H)
Lotta: 400
Åsa: 500 (H)
Annika: 500 (H)
Eva: 600 (H)

Gemensamt mål: 2700

Nu är det sista veckan på året!! Se till att få en bra avslutning så ni kan starta nästa år med g

Jag hänger på, med 240 minuter /Lie

Får väl se hur mycke träning de blir. Haft lite feber idag så ja är inte på topp. Hoppas ni andra mår mycke bättre än mig och att ni haft en trevlig jul.

Jadå, julen har varit ovanligt trevlig faktiskt. Men förkylningsblåsan är envis och jag är lite snuvig så jag är rädd att jag fått något. Än känner jag mig inte direkt sjuk eller något men man vet aldrig när man blir det. Ska vara lite försiktig med träni

Jag lgger fortfarande lågt och håller fast vid mina 150 minuter.

Får se om jag kommer bättre i ordning nu och kan sätta i gång igen! Jag är dock fortrfarande infekterad och hoppas verkligen att det kommer att släppa snart!

Javisst skall jag hänga med. 150 minuter är ju ingen större prestation.
Igår och idag har jag hållit mej i stillhet för där är ruskigt halt på vägarna. Hoppas isbarken smälter bort för i morgon skall jag gå min vanliga 60 minuters runda. Eller så får j

Jag har på ett mystiskt sett lyckats få ihop till halva mitt mål redan. Jag blev mycket, mycket förvånad när jag såg det..

Nu fick jag mej äntligen ut med stavarna. Tre dagar utan motion! Dvs hela julhelgen!
Satte "vinterdäcken" under och det gick bra att gå också på de ställen där det var is!
Min runda klarade jag hur bra som helst på 60 min, men visst var jag svettig när

Jag har lyckats komma upp i lite mer än halva vecko målet redan 🙂 Skönt att man lyckats med två lång promenader så här efter jul. Kanske lyckas hålla extra jul kilona på avstånd i år:D

Jag har också gjort bra ifrån mig idag. Yoga och gympa och två promenader, vad säger ni om det? Har bara 120 av mina 600 minuter kvar, så det kommer att gå som en dans. Jag tycker att vi allihop är jätteduktiga som fortsätter att träna trots att den här t