Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenVecka 52
You need to log in to create posts and topics.

Ja, jag måste hålla med om att vi alla är jätteduktiga. Och du har verkligen jobbat på!! Det är ju bara torsdag :S.
Styrketräningen var riktigt tuff igår. Det känns när man inte tränat på 5 dagar...

Duktiga alla är. Själv är ja inte lika sjuk längre, så idag tänkte ja ta mig lite träning, slå på lite härlig musik o dansa loss lite.

Jag känner mig allt annat än duktig som kommit upp i hela 55 minuter i dag... förkylnngen verkar dessutom skulla gå ett varv till i min kropp!
sådana här perioder är jättejobbiga tycker jag! (#)

Jag har 70 minuter kvar till mitt mål på 240 minuter.
Och 3 dagar på mig att lyckas... borde funka 🙂

Tack så hemskt mycket Eva! Att du tänker på mig! (L) Just nu känns förkylningen bättre och i morse fick jag en jättecyckeltur, så nu har jag bara sista cyckelturen fram och tillbaka till jobb och fem minutrar till kvar sen är målet uppfyllt (V)

Bara jag

Idag var det jätteskönt väder, ett par minusgrader och sol!. Gick ändå bara en kort runda, 30 min. Fattas bara 60 min så har jag fyllt min kvot. Det blir då i morgon att gå den längre rundan så firar jag nyår sedan.
Det tycks gå bra denna vecka för alla

Vad skönt att vårt gemensamma mål är uppfyllt! Det känns alltid bättre då ;). Jag har lite kvar men kan inte tänka mig att jag inte skulle nå mitt mål. Vet inte riktigt hur mycket det är men skulle gissa på en halvtimme kanske... Ska gå och kolla det stra

30 minuter lite drygt har jag kvar. Jag insåg nu en anledning till att vi har uppnått vårt gemensamma mål. Vi har ju två nya medlemmar som inte är med i gruppmålet förrens nästa vecka! Så de bidrar ju lite extra denna vecka (vilket vi tackar för). Jag tyc

Apselut, Denize 😉

Har gjort mina minutrar nu. Ingen super träning men ändå lite motion. (H)