Quote from Funbeat user on 21 January 2013, 17:45För övrigt så är jag långt ifrån någon träningsfreak. Tvärtom är jag troligen ungefär minst lika lat som medelsvensson. Däremot har jag respekt för t ex marathondistansen och ser inte värdet i att försöka springa distansen med minsta möjliga träning.
Ja
För övrigt så är jag långt ifrån någon träningsfreak. Tvärtom är jag troligen ungefär minst lika lat som medelsvensson. Däremot har jag respekt för t ex marathondistansen och ser inte värdet i att försöka springa distansen med minsta möjliga träning.
Ja
Quote from Funbeat user on 21 January 2013, 17:58Så långt är jag med dig, Joakim. Jag tycker också att det är tillrådligt att träna innan. Men jag menar bara att man måste vara lyhörd för frågeställarens önskemål. Om det nu är så att någon vill springa en mara, men absolut inte vill utsätta sig för trän
Så långt är jag med dig, Joakim. Jag tycker också att det är tillrådligt att träna innan. Men jag menar bara att man måste vara lyhörd för frågeställarens önskemål. Om det nu är så att någon vill springa en mara, men absolut inte vill utsätta sig för trän
Quote from Funbeat user on 21 January 2013, 18:19Göran, jag tror egentligen inte vi är speciellt oense i sak.
Jag missunnar varken Anders eller någon annan att springa maran - utifrån sina egna mål och förutsättningar. Jag kommer själv förhoppningsvis att stappla runt en mara i sommar utan den stipuler
Göran, jag tror egentligen inte vi är speciellt oense i sak.
Jag missunnar varken Anders eller någon annan att springa maran - utifrån sina egna mål och förutsättningar. Jag kommer själv förhoppningsvis att stappla runt en mara i sommar utan den stipuler
Quote from Funbeat user on 21 January 2013, 18:43Joakim (t+)
Mest har troligen nån ultralöpare tränat, som sedan tagit en mara av bara farten. 🙂 Men jag antar att din fråga avser hur mycket träning någon har lagt ned i syfte att förbereda sig för en mara?
Joakim (t+)
Mest har troligen nån ultralöpare tränat, som sedan tagit en mara av bara farten. 🙂 Men jag antar att din fråga avser hur mycket träning någon har lagt ned i syfte att förbereda sig för en mara?
Quote from Funbeat user on 21 January 2013, 19:50Jag vet minst 1 som först sprang 20+ ultralopp innan 1:a marathonloppet.
Sedan tillhör jag dessa som sprungit väldigt mycket för att kunna må bra genom livet. 🙂
Speciellt långa sträckor. (t+)
Jag vet minst 1 som först sprang 20+ ultralopp innan 1:a marathonloppet.
Sedan tillhör jag dessa som sprungit väldigt mycket för att kunna må bra genom livet. 🙂
Speciellt långa sträckor. (t+)