Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 22:11Inte ett ljud om vad en psykolog kan ha för förutfattade och felaktiga åsikter i nämnda ämne.???? Tja där står man då med en massa felprognoser å en massa hit å dit med att "du har valt det själv" å du "visste väl vad du gav dig in på...men ändå..."....Å
Inte ett ljud om vad en psykolog kan ha för förutfattade och felaktiga åsikter i nämnda ämne.???? Tja där står man då med en massa felprognoser å en massa hit å dit med att "du har valt det själv" å du "visste väl vad du gav dig in på...men ändå..."....Å
Quote from Catharina Brattlin on 8 June 2009, 22:20Kjelle, har Du några bra tips för hur jag ska bli av med sk-ten, så tar jag gärna emot dem. 🙂
Kjelle, har Du några bra tips för hur jag ska bli av med sk-ten, så tar jag gärna emot dem. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 22:41Nej...för sent...ska lägga mig!!!!!..Inte så roligt att bli sist av alla tillfrågad...SUR..?!
Men jag återkommer troligen med några otroligt ovärdefulla synpunkter..typ du fick det du ville....å det där kan du tacka det där för etc...etc.....Tja så går de
Nej...för sent...ska lägga mig!!!!!..Inte så roligt att bli sist av alla tillfrågad...SUR..?!
Men jag återkommer troligen med några otroligt ovärdefulla synpunkter..typ du fick det du ville....å det där kan du tacka det där för etc...etc.....Tja så går de
Quote from Catharina Brattlin on 8 June 2009, 22:49Hmmm, ja nog behöver Du sova...det märks! 🙂
Hmmm, ja nog behöver Du sova...det märks! 🙂
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 07:39Det blir en liten kråka i den privata sfären. Ref er andra (Icke sura gamla retstickor..!) Så tycker jag ni kommit med jättebra tips och råd.
Det blir en liten kråka i den privata sfären. Ref er andra (Icke sura gamla retstickor..!) Så tycker jag ni kommit med jättebra tips och råd.
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 09:04Jag fick också ont (i höften iofs) efter långa lugna pass, men kände inget av hårdare pass, typ intervall.
Gick till en naprapat som konstaterade att min rygg var lite skev. Fick övningar för att räta upp ryggen (som en annan Lindeman;)), och blev mycket
Jag fick också ont (i höften iofs) efter långa lugna pass, men kände inget av hårdare pass, typ intervall.
Gick till en naprapat som konstaterade att min rygg var lite skev. Fick övningar för att räta upp ryggen (som en annan Lindeman;)), och blev mycket
Quote from Catharina Brattlin on 22 June 2009, 13:11Idag har jag varit på mitt tredje och sista behandlingstillfälle hos en naprapat.
Jag tog inga chanser utan ringde en sådan och fick en tid redan dagen efter. Vi gick igenom en hel drös saker, bl a rörlighet i höfter, säte och ländrygg. Allt var ua, så
Idag har jag varit på mitt tredje och sista behandlingstillfälle hos en naprapat.
Jag tog inga chanser utan ringde en sådan och fick en tid redan dagen efter. Vi gick igenom en hel drös saker, bl a rörlighet i höfter, säte och ländrygg. Allt var ua, så
Quote from Jan Lundquist on 22 June 2009, 13:16Skönt att höra att det gått rätt så bra för dig då 🙂
Skönt att höra att det gått rätt så bra för dig då 🙂
Quote from Funbeat user on 22 June 2009, 19:49Sylvia, jätteskönt att höra att du fått så bra hjälp (och varit klok nog att skaffa den fort).
Det där med sämre löpsteg i långsamt tempo är ganska vanligt, faktiskt, så det är nog alldeles riktigt. Så vältränad som du är i övrigt tror jag dock inte det
Sylvia, jätteskönt att höra att du fått så bra hjälp (och varit klok nog att skaffa den fort).
Det där med sämre löpsteg i långsamt tempo är ganska vanligt, faktiskt, så det är nog alldeles riktigt. Så vältränad som du är i övrigt tror jag dock inte det
Quote from Catharina Brattlin on 22 June 2009, 20:04Tack! 🙂
Fredrika, jo, jag vet att jag, om någon, behöver mina långpass. Och jag kommer att börja med dem igen så fort jag kommer hem från Gotland.
Det jag däremot är lite vilsen i är ju det här med optimalt löpsteg i långsamma tempon. Jag tycker att
Tack! 🙂
Fredrika, jo, jag vet att jag, om någon, behöver mina långpass. Och jag kommer att börja med dem igen så fort jag kommer hem från Gotland.
Det jag däremot är lite vilsen i är ju det här med optimalt löpsteg i långsamma tempon. Jag tycker att