Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVem kan hjälpa mig med...
You need to log in to create posts and topics.

Inte ett ljud om vad en psykolog kan ha för förutfattade och felaktiga åsikter i nämnda ämne.???? Tja där står man då med en massa felprognoser å en massa hit å dit med att "du har valt det själv" å du "visste väl vad du gav dig in på...men ändå..."....Å

Kjelle, har Du några bra tips för hur jag ska bli av med sk-ten, så tar jag gärna emot dem. 🙂

Nej...för sent...ska lägga mig!!!!!..Inte så roligt att bli sist av alla tillfrågad...SUR..?!
Men jag återkommer troligen med några otroligt ovärdefulla synpunkter..typ du fick det du ville....å det där kan du tacka det där för etc...etc.....Tja så går de

Hmmm, ja nog behöver Du sova...det märks! 🙂

Det blir en liten kråka i den privata sfären. Ref er andra (Icke sura gamla retstickor..!) Så tycker jag ni kommit med jättebra tips och råd.

Jag fick också ont (i höften iofs) efter långa lugna pass, men kände inget av hårdare pass, typ intervall.
Gick till en naprapat som konstaterade att min rygg var lite skev. Fick övningar för att räta upp ryggen (som en annan Lindeman;)), och blev mycket

Idag har jag varit på mitt tredje och sista behandlingstillfälle hos en naprapat.

Jag tog inga chanser utan ringde en sådan och fick en tid redan dagen efter. Vi gick igenom en hel drös saker, bl a rörlighet i höfter, säte och ländrygg. Allt var ua, så

Skönt att höra att det gått rätt så bra för dig då 🙂

Sylvia, jätteskönt att höra att du fått så bra hjälp (och varit klok nog att skaffa den fort).

Det där med sämre löpsteg i långsamt tempo är ganska vanligt, faktiskt, så det är nog alldeles riktigt. Så vältränad som du är i övrigt tror jag dock inte det

Tack! 🙂

Fredrika, jo, jag vet att jag, om någon, behöver mina långpass. Och jag kommer att börja med dem igen så fort jag kommer hem från Gotland.

Det jag däremot är lite vilsen i är ju det här med optimalt löpsteg i långsamma tempon. Jag tycker att