Quote from Niko Karjalainen on 31 July 2009, 09:37Jag plågas av förkortad yttre lårsena, med problem i höft/piriformis/löparknä som följd. Har inte hört talas om kavel-tekniken förut. Dock har jag legat på en tennisboll direkt mot piriformis och på så sätt satt tryck mot muskeln. Det har förvisso gett ti
Jag plågas av förkortad yttre lårsena, med problem i höft/piriformis/löparknä som följd. Har inte hört talas om kavel-tekniken förut. Dock har jag legat på en tennisboll direkt mot piriformis och på så sätt satt tryck mot muskeln. Det har förvisso gett ti
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 23:32Hoppas ditt knä blir fortsatt bättre!
Även jag har lite känningar i knäna, så jag går igenom gamla trådar efter råd.
Läste nyss i en löpartidning att överviktiga kvinnor med en kilometertid på runt 7 min eller långsammare löper störst risk för löparknä.
Hoppas ditt knä blir fortsatt bättre!
Även jag har lite känningar i knäna, så jag går igenom gamla trådar efter råd.
Läste nyss i en löpartidning att överviktiga kvinnor med en kilometertid på runt 7 min eller långsammare löper störst risk för löparknä.
Quote from Catharina Brattlin on 4 August 2009, 06:09Cissi, jadå, det funkar finfint. 🙂
Sprang i två timmar i förgår i drygt 6:30-tempo (mot normalt 6-tempo) för att bl a testa knäts status, och inga problem. Jag fick mitt löparknä pga många mil i veckan under en lång period utan vila. Överansträngning h
Cissi, jadå, det funkar finfint. 🙂
Sprang i två timmar i förgår i drygt 6:30-tempo (mot normalt 6-tempo) för att bl a testa knäts status, och inga problem. Jag fick mitt löparknä pga många mil i veckan under en lång period utan vila. Överansträngning h
Quote from Funbeat user on 5 August 2009, 23:19Tackar!
Skönt att knät blir allt bättre.
Jag "tjuvläste" lite på din sida och såg att du har en hel del träningserfarenhet.Jag var aktiv tidigare i livet med windsurfing, fotboll, innebandy osv men det blev lite stiltje pga sjukdom och sedan kom barnen
Tackar!
Skönt att knät blir allt bättre.
Jag "tjuvläste" lite på din sida och såg att du har en hel del träningserfarenhet.
Jag var aktiv tidigare i livet med windsurfing, fotboll, innebandy osv men det blev lite stiltje pga sjukdom och sedan kom barnen