Quote from Guest on 1 August 2009, 09:38Här kan vi, alla härliga, enthusiastiska nybörjarlöpare peppa varandra och känna oss stolta över att vi orkar springa längre än tre minuter i taget. (H)
Vi kan stötta, peppa och följa med i varandras tankar och utveckling!
För...det kan väl inte b
Här kan vi, alla härliga, enthusiastiska nybörjarlöpare peppa varandra och känna oss stolta över att vi orkar springa längre än tre minuter i taget. (H)
Vi kan stötta, peppa och följa med i varandras tankar och utveckling!
För...det kan väl inte b
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 09:48Hepp! Jag orkar 4 minuter. 😀
Hepp! Jag orkar 4 minuter. 😀
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 10:20Hihi...då orkar du en minut mer än jag! 😉
NÄr började du springa?
Hihi...då orkar du en minut mer än jag! 😉
NÄr började du springa?
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 10:23Och här hänger jag mer än gärna med! 🙂
Det går inte fort, det blir inte så långt i taget, men oj, vad kul det är!
Och här hänger jag mer än gärna med! 🙂
Det går inte fort, det blir inte så långt i taget, men oj, vad kul det är!
Quote from Magnus Gelang on 1 August 2009, 10:33Nej inte är du ensam,,,,kolla i tråden "Börja jogga" så ser du många av oss 🙂
Nej inte är du ensam,,,,kolla i tråden "Börja jogga" så ser du många av oss 🙂
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 11:15Jo, men vi som börjat samtidigt kan ju adda varandra och se vem av oss som springer maraton nästan sommar, haha. (H:)
Annimoure: Jag började för ett par veckor sen. Kombinerar med cykling för att bygga upp kondisen.
Jo, men vi som börjat samtidigt kan ju adda varandra och se vem av oss som springer maraton nästan sommar, haha. (H:)
Annimoure: Jag började för ett par veckor sen. Kombinerar med cykling för att bygga upp kondisen.
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 11:23Kul att så många har kämparglöd! Jag tjuvstartade lite i april så jag känner mig nästan som en löpar-räv här, hehe. Lycka till alla och ge inte upp även då det känns motigt, det är då det stärker i kropp och själ på riktigt.
Kul att så många har kämparglöd! Jag tjuvstartade lite i april så jag känner mig nästan som en löpar-räv här, hehe. Lycka till alla och ge inte upp även då det känns motigt, det är då det stärker i kropp och själ på riktigt.
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 11:25Susse - du påminner om mig, både i ålder och att vilja ha revansch. 🙂
Nu satsar vi järnet, eller hur? 😀Helene - När började du? Jag är helt newbie och startade i tisdags och kör mitt tredje pass idag. Första passet sprang jag två minuter och gick t
Susse - du påminner om mig, både i ålder och att vilja ha revansch. 🙂
Nu satsar vi järnet, eller hur? 😀
Helene - När började du? Jag är helt newbie och startade i tisdags och kör mitt tredje pass idag. Första passet sprang jag två minuter och gick t
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 11:28Rickard - jag kikade lite på ditt färgglada cirkeldiagram och du är verkligen "över min liga" 😀 Har du några tips till oss newbies så vi inte kroknar i början?
Rickard - jag kikade lite på ditt färgglada cirkeldiagram och du är verkligen "över min liga" 😀 Har du några tips till oss newbies så vi inte kroknar i början?
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 11:57Det med regnbågens alla färger, rörigt! Jag tror det viktigaste är att man kommer loss till en början och kan träna, det är ju inte så avgörande vad man gör i början då kroppen tillgodogör sig all träning bra då. Så mitt tips blir att alla inom familjen m
Det med regnbågens alla färger, rörigt! Jag tror det viktigaste är att man kommer loss till en början och kan träna, det är ju inte så avgörande vad man gör i början då kroppen tillgodogör sig all träning bra då. Så mitt tips blir att alla inom familjen m