Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag blev så inspirerad av den här tråden, så nu har jag varit ute på en runda. (V)

Tack Fredrika,,,jag fattade inte hur jag skulle få ihop en länk 🙂

Tjena! Började springa 16 juni, följer ett träningsprogram från iForms "Nya löparboken" - Från 0 till 5 km på 12 veckor. Det har gått ganska bra, men börjar "tröttna" lite på själva programmet nu, skulle vilja vara framme. Men för mig har det varit jätteb

Håller med dig, Fredrik! Det är samma program som jag använder, och det hade varit kul att vara framme. Det är dock en bit kvar för mig. Hur går det för dig, tycker du?

Jag tror det är tur att vi mer.. otåliga människor.. ( 😉 ) ...har program att hålla sig till för att slippa belastningsskador och överträning och annat sånt där drygt skit som så ofta är baksidan av att ha mer vilja och kanske även ork än muskler och sta

Fredrik...jag förstår hur du menar. Man har liksom "läst bokens sista sida" och ser hur det slutar...då kan man ju lika gärna lägga ifrån sig boken och börja på en annan bok...typ.

Jag är likadan som du...lite otålig och ivrig, men där håller jag med Je

Ett hett tips för er som springer i motionsspår - byt håll! Det gör STOR skillnad!

JISSES vad härligt det är att kunna klicka i rutan "Registrera träning"

Det ska jag göra preciiis nu efter att ha avslutat en 24 minuters svettig runda med varierat tre minuters gång/tre minuters löp fyra gånger.

Jag kan inte fatta att jag är ute och S

Annimoure: jag känner igen känslan,,,tänk att jag av alla människor är ute och springer 😀

Jag såg på din sida att du har nedräkning till nåt lopp,,,var det tjejmilen eller lidingö eller nåt sånt Millopp va? Satsar du på att klara 1 mil joggandes i år?

Tjena alla.

7e gången jag sprang idag! WOHOW!
5,5km på 35 minuter (avrundat)

Men vad duktiga vi alla är som har börjat att röra på osss mera (genom löpning=) )