Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 16:15Jag blev så inspirerad av den här tråden, så nu har jag varit ute på en runda. (V)
Jag blev så inspirerad av den här tråden, så nu har jag varit ute på en runda. (V)
Quote from Magnus Gelang on 1 August 2009, 16:28Tack Fredrika,,,jag fattade inte hur jag skulle få ihop en länk 🙂
Tack Fredrika,,,jag fattade inte hur jag skulle få ihop en länk 🙂
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 20:18Tjena! Började springa 16 juni, följer ett träningsprogram från iForms "Nya löparboken" - Från 0 till 5 km på 12 veckor. Det har gått ganska bra, men börjar "tröttna" lite på själva programmet nu, skulle vilja vara framme. Men för mig har det varit jätteb
Tjena! Började springa 16 juni, följer ett träningsprogram från iForms "Nya löparboken" - Från 0 till 5 km på 12 veckor. Det har gått ganska bra, men börjar "tröttna" lite på själva programmet nu, skulle vilja vara framme. Men för mig har det varit jätteb
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 20:22Håller med dig, Fredrik! Det är samma program som jag använder, och det hade varit kul att vara framme. Det är dock en bit kvar för mig. Hur går det för dig, tycker du?
Håller med dig, Fredrik! Det är samma program som jag använder, och det hade varit kul att vara framme. Det är dock en bit kvar för mig. Hur går det för dig, tycker du?
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 20:29Jag tror det är tur att vi mer.. otåliga människor.. ( 😉 ) ...har program att hålla sig till för att slippa belastningsskador och överträning och annat sånt där drygt skit som så ofta är baksidan av att ha mer vilja och kanske även ork än muskler och sta
Jag tror det är tur att vi mer.. otåliga människor.. ( 😉 ) ...har program att hålla sig till för att slippa belastningsskador och överträning och annat sånt där drygt skit som så ofta är baksidan av att ha mer vilja och kanske även ork än muskler och sta
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 20:44Fredrik...jag förstår hur du menar. Man har liksom "läst bokens sista sida" och ser hur det slutar...då kan man ju lika gärna lägga ifrån sig boken och börja på en annan bok...typ.
Jag är likadan som du...lite otålig och ivrig, men där håller jag med Je
Fredrik...jag förstår hur du menar. Man har liksom "läst bokens sista sida" och ser hur det slutar...då kan man ju lika gärna lägga ifrån sig boken och börja på en annan bok...typ.
Jag är likadan som du...lite otålig och ivrig, men där håller jag med Je
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 20:45Ett hett tips för er som springer i motionsspår - byt håll! Det gör STOR skillnad!
Ett hett tips för er som springer i motionsspår - byt håll! Det gör STOR skillnad!
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 20:46JISSES vad härligt det är att kunna klicka i rutan "Registrera träning"
Det ska jag göra preciiis nu efter att ha avslutat en 24 minuters svettig runda med varierat tre minuters gång/tre minuters löp fyra gånger.
Jag kan inte fatta att jag är ute och S
JISSES vad härligt det är att kunna klicka i rutan "Registrera träning"
Det ska jag göra preciiis nu efter att ha avslutat en 24 minuters svettig runda med varierat tre minuters gång/tre minuters löp fyra gånger.
Jag kan inte fatta att jag är ute och S
Quote from Magnus Gelang on 1 August 2009, 21:08Annimoure: jag känner igen känslan,,,tänk att jag av alla människor är ute och springer 😀
Jag såg på din sida att du har nedräkning till nåt lopp,,,var det tjejmilen eller lidingö eller nåt sånt Millopp va? Satsar du på att klara 1 mil joggandes i år?
Annimoure: jag känner igen känslan,,,tänk att jag av alla människor är ute och springer 😀
Jag såg på din sida att du har nedräkning till nåt lopp,,,var det tjejmilen eller lidingö eller nåt sånt Millopp va? Satsar du på att klara 1 mil joggandes i år?
Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 11:06Tjena alla.
7e gången jag sprang idag! WOHOW!
5,5km på 35 minuter (avrundat)Men vad duktiga vi alla är som har börjat att röra på osss mera (genom löpning=) )
Tjena alla.
7e gången jag sprang idag! WOHOW!
5,5km på 35 minuter (avrundat)
Men vad duktiga vi alla är som har börjat att röra på osss mera (genom löpning=) )