Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag har aldrig varit någon löpare. När jag sprang ca 2,5 km för ett par veckor sedan var det kanske det längsta jag sprungit sammanhängande i hela mitt liv. Jag tror inte jag sprang längre i lumpen ens, vi hade något 3 km-spår vi skulle springa ibland på

Hej alla! Jag hade verkligen ingen aning om hur mycket utrustningen spelar roll när man springer. Har försökt springa innan, men i mina gamla vanliga aerobics-skor, och dragit på mig en närmast kronisk benhinneinflammation.
Köpte nyligen nya skor, strumpo

Fredrik - jo med tanke på dom pengar man slängt ut just enbart för att man "hittat på" att man ska löpa...är det bara att försöka fullfölja det!

Nya skor - 799:-
Ipod - 1299:-
armband - 179:-
Pulsklocka - 199:- (grymt billig en på ica maxi, från topcom)

Jösses, en sådan uträkning vill jag inte göra. Jag vill inte veta! 😀

En sån uträkning skulle för mig sluta på 179 kr.
Det enda jag har köpt är ett tidtagarur från Clas Ohlsson.

Jag använder samma skor som jag köpte för mina raska promenader, och använder samma kläder som när jag går på gympa.
Men jag behöver köpa en till

Jag blir verkligen sugen på en Ipod och Nike+ när ni skriver om dem och ändå tror jag bara jag har grepp om en del av dess funktioner och fördelar. Kan ni inte berätta lite mer?

För min del har jag lagt ut 1300:- på min Asics Cumulus 11 skor och
150 kro

Jag vet att många många gärna springer med musik. Jag vill bara flagga lite för en skön löptysnad. Du, lite natur, tunga andetag, och fotsteg. Jättehärlig återhämtning från alla ljud vi har runt omkring oss. Dessutom blir löputrusningen betydligt billigar

Håller med om att skippa musiken,,,,,det är underbart att bara vila från en massa skapade intryck och bara njuta av naturens egna ljud 🙂

Jag är lite så att jag (konstigt nog) hittar bättre löptempo/rytm om jag INTE lyssnar på musik. Det blir som att mina andetag styr lite istället =)

Bullen, Annimoure, och M, Nilsson - jo visst är det skönt att slippa ljud ibland.. och bara kunna lyssna på omgivningen.. men jag har med mig min ipod iaf.. jag behöver inte ha ljud i den, behöver inte ens ha med hörlurarna.. Perfekt då nike sportkittet m