Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 12:12Kloka tankar där Rickard!
Vi måste unna oss att vara lite egoistiska och göra det till rutin att träna, inte bara för oss, utan för våra nära och kära.
Det är ändå lite av fördelen med just löpningen, att den inte kräver så mycket "mankemang" runtomkri
Kloka tankar där Rickard!
Vi måste unna oss att vara lite egoistiska och göra det till rutin att träna, inte bara för oss, utan för våra nära och kära.
Det är ändå lite av fördelen med just löpningen, att den inte kräver så mycket "mankemang" runtomkri
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 12:16Annimoure, ni vet att ni kan skapa en egen grupp också, va? Kan vara kul om ni vill lägga upp gruppmål och liknande.
Det var bara det jag ville säga (som tips, det är roligt att ha er här också :-)), och så vill jag gratulera alla er som började springa
Annimoure, ni vet att ni kan skapa en egen grupp också, va? Kan vara kul om ni vill lägga upp gruppmål och liknande.
Det var bara det jag ville säga (som tips, det är roligt att ha er här också :-)), och så vill jag gratulera alla er som började springa
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 12:50Åh! Här vill jag vara med på ett hörn. Började en dag i maj(?) när solen värmde som härligast och träden och buskarna blommade och doftade som mest. Då insåg jag att det inte är så dumt det där med att vara ute och springa. Är visserligen inte ute så jätt
Åh! Här vill jag vara med på ett hörn. Började en dag i maj(?) när solen värmde som härligast och träden och buskarna blommade och doftade som mest. Då insåg jag att det inte är så dumt det där med att vara ute och springa. Är visserligen inte ute så jätt
Quote from Magnus Gelang on 1 August 2009, 15:08Annomoure: Vad bra att du hade sett den tråden redan. Men nog kan du komma in i den om du skriver, det finns flera som kommit in i den tråden senare än oss andra.
Men ja vi kanske skulle skapa en egen grupp med egen toplista och så,,,,,en toplista där bar
Annomoure: Vad bra att du hade sett den tråden redan. Men nog kan du komma in i den om du skriver, det finns flera som kommit in i den tråden senare än oss andra.
Men ja vi kanske skulle skapa en egen grupp med egen toplista och så,,,,,en toplista där bar
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 15:13KUL! 😀
KUL! 😀
Quote from Magnus Gelang on 1 August 2009, 15:23Nu finns gruppen Nya joggare 2009. Välkomna.
Nu finns gruppen Nya joggare 2009. Välkomna.
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 15:26Jag hittar inte gruppen. ?
Jag hittar inte gruppen. ?
Quote from Magnus Gelang on 1 August 2009, 15:30Prova igen, jag skrev fel först,,,ordet år ska inte vara med.
Jag hittade gruppen när jag sökte, men bara först efter att jag hade skrivit ett inlägg.
Prova igen, jag skrev fel först,,,ordet år ska inte vara med.
Jag hittade gruppen när jag sökte, men bara först efter att jag hade skrivit ett inlägg.
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 15:37Aldrig fel med en länk http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=1625 🙂
Aldrig fel med en länk http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=1625 🙂
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 16:02Edit: inlägget hamnade i fel tråd av någon anledning. Ignorera!
Edit: inlägget hamnade i fel tråd av någon anledning. Ignorera!