Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 21:05Anni - Vill du inte ha musik i öronen så finns nike+ sportarmband istället för sportkittet till ipoden 🙂 tips tips... så man behöver ingen ipod!
Anni - Vill du inte ha musik i öronen så finns nike+ sportarmband istället för sportkittet till ipoden 🙂 tips tips... så man behöver ingen ipod!
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 16:11Tänk, orden "behöver inte" och "pryl" förstår jag inte om de står intill varandra! "Pryl" och "måste ha" däremot...
Tänk, orden "behöver inte" och "pryl" förstår jag inte om de står intill varandra! "Pryl" och "måste ha" däremot...
Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 00:04Var inte orolig Fredrik. Det är bara dina manliga gener som slår bakut när de får komplicerade meningar att begripa sig på... *nicka allvarsamt*
Var inte orolig Fredrik. Det är bara dina manliga gener som slår bakut när de får komplicerade meningar att begripa sig på... *nicka allvarsamt*
Quote from Funbeat user on 16 August 2009, 10:34Jessie, jag tror du har rätt där!
Nu vill jag bara (oombedd) dela med mig av ett framsteg: den 16 juni i år gick jag ut på mitt första löpträningspass sedan... ja, sedan lumpen, tror jag. Jag muckade -92, så det är ett tag sedan!
Jag hade bestämt mig f
Jessie, jag tror du har rätt där!
Nu vill jag bara (oombedd) dela med mig av ett framsteg: den 16 juni i år gick jag ut på mitt första löpträningspass sedan... ja, sedan lumpen, tror jag. Jag muckade -92, så det är ett tag sedan!
Jag hade bestämt mig f
Quote from Funbeat user on 16 August 2009, 11:39Grattis!
Älskar framgångshistorier. Alltid lika skönt att få höra att något gått bra. En härlig prestation, all kred till dig för den. Det underbara är att du kommer få så många fler härliga stunder i löpspåren framöver. Som de flesta andra kommer du ju
Grattis!
Älskar framgångshistorier. Alltid lika skönt att få höra att något gått bra. En härlig prestation, all kred till dig för den. Det underbara är att du kommer få så många fler härliga stunder i löpspåren framöver. Som de flesta andra kommer du ju
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 08:11Åhhh...grattis, grattis, grattis Fredrik!
Vad inspirerande skrivet. Ni verkar dessutom ha det så mysigt du och din familj.
🙂 Och....du hade krafter kvar. Men...det tog ju inte 12 veckor för dig, utan snarare åtta, inte sant?
Åhhh...grattis, grattis, grattis Fredrik!
Vad inspirerande skrivet. Ni verkar dessutom ha det så mysigt du och din familj.
🙂 Och....du hade krafter kvar. Men...det tog ju inte 12 veckor för dig, utan snarare åtta, inte sant?
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 17:49Hej,
började springa under Juni månad 09 med Götebogrsvarvet 2010 som mål. Målet är inte att ta mig runt utan dessutom springa hela vägen. Har börjat leta mig upp mot milen och kan nästan sprinag hela vägen...nu gäller det bara att bli lite stabi där och
Hej,
började springa under Juni månad 09 med Götebogrsvarvet 2010 som mål. Målet är inte att ta mig runt utan dessutom springa hela vägen. Har börjat leta mig upp mot milen och kan nästan sprinag hela vägen...nu gäller det bara att bli lite stabi där och
Quote from Funbeat user on 23 August 2009, 14:40I ett önblick av galenskap anmälde jag mig till midnattsloppet i Stockholm, jag hade förnyat mitt gymkort och ville ha nåt mål så att jag skulle ha nåt att sträva efter. Jag vet inte varför det blev just midnattsloppet, speciellt inte eftersom jag aldrig
I ett önblick av galenskap anmälde jag mig till midnattsloppet i Stockholm, jag hade förnyat mitt gymkort och ville ha nåt mål så att jag skulle ha nåt att sträva efter. Jag vet inte varför det blev just midnattsloppet, speciellt inte eftersom jag aldrig
Quote from Magnus Gelang on 23 August 2009, 20:55Bra jobbat Eva 🙂
Bra jobbat Eva 🙂