Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 13:23Sällar mig också till skaran nya löpare 2009. 🙂
Jag har också precis köpt nya skor för en dyr peng... Det blev ett par Nike+ så jag också kan använda mitt Nike+ och Ipod-kit. Har bara sprungit ett par gånger med det. Första intrycket är att gränssnittet
Sällar mig också till skaran nya löpare 2009. 🙂
Jag har också precis köpt nya skor för en dyr peng... Det blev ett par Nike+ så jag också kan använda mitt Nike+ och Ipod-kit. Har bara sprungit ett par gånger med det. Första intrycket är att gränssnittet
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 13:25Lyllos dig som har Niketjosan...vill jag också ha, men har inget och kan då tyvärr inte hjälpa dig. 🙂
Välkommen hit!
Lyllos dig som har Niketjosan...vill jag också ha, men har inget och kan då tyvärr inte hjälpa dig. 🙂
Välkommen hit!
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 18:33Hej Anna!
Jag har också Nike+ iPod-kitet och håller med dig om webbapplikationen. Väldigt flashigt, snyggt upplagt, väl layoutat men ganska lite innehåll. Kalibrerar man den så mäster den dock distansen ganska bra, och det tycker jag är rätt kul. Ett lätt
Hej Anna!
Jag har också Nike+ iPod-kitet och håller med dig om webbapplikationen. Väldigt flashigt, snyggt upplagt, väl layoutat men ganska lite innehåll. Kalibrerar man den så mäster den dock distansen ganska bra, och det tycker jag är rätt kul. Ett lätt
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 19:48Om man har en IPhone så finns det ett mycket bättre alternativ än Nike+ och det är runkeeper: http://www.runkeeper.com/ Grym applikation som ger dig info både under rundan och efter. Loggar via GPS så man få bra med stats om både sträcka och höjd med mera
Om man har en IPhone så finns det ett mycket bättre alternativ än Nike+ och det är runkeeper: http://www.runkeeper.com/ Grym applikation som ger dig info både under rundan och efter. Loggar via GPS så man få bra med stats om både sträcka och höjd med mera
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 23:29Hej, jag har också börjat med löpning sommaren 2009. Har varit ute och sprungit tidigare men aldrig så seriöst som nu. Första träningspasset var 8/7. Innan det var det längesedan jag tränade regelbundet, men jag har använt min cykel lite då och då i börja
Hej, jag har också börjat med löpning sommaren 2009. Har varit ute och sprungit tidigare men aldrig så seriöst som nu. Första träningspasset var 8/7. Innan det var det längesedan jag tränade regelbundet, men jag har använt min cykel lite då och då i börja
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 07:20När man kommer in på nike sidan kan man ju logga in på en annan sida där man ser sina träningspass...vad man förbränt.. alla sina utmaningar, doms törsta grupperna.. grupper från sverige.. osv.. alltså inte den röda flashiga sidan man först loggar in på..
När man kommer in på nike sidan kan man ju logga in på en annan sida där man ser sina träningspass...vad man förbränt.. alla sina utmaningar, doms törsta grupperna.. grupper från sverige.. osv.. alltså inte den röda flashiga sidan man först loggar in på..
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 16:57Vilket superbra initiativ att starta en sån här grupp, jag ansluter mig genast!! Ville för övrigt bara tipsa om "billigare" kläder att springa i; var på semester i Avesta (södra Dalarna), där finns en Haglöfs/Bagheera-outlet precis vid Rv 70 vid den stora
Vilket superbra initiativ att starta en sån här grupp, jag ansluter mig genast!! Ville för övrigt bara tipsa om "billigare" kläder att springa i; var på semester i Avesta (södra Dalarna), där finns en Haglöfs/Bagheera-outlet precis vid Rv 70 vid den stora
Quote from Urban Nilsson on 11 August 2009, 17:17Mathias: Liknande program finns till Nokias mobiler med GPS och heter Sportstracker. Jag kör med Nokia N85 och är sjukt nöjd med Sportstracker (och mobilen).
Mathias: Liknande program finns till Nokias mobiler med GPS och heter Sportstracker. Jag kör med Nokia N85 och är sjukt nöjd med Sportstracker (och mobilen).
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 18:12M o D
Finns även i Ericsson w995 och funkar ok
M o D
Finns även i Ericsson w995 och funkar ok
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 19:07Tack för tipset Anna och välkommen hit! 🙂
Tack för tipset Anna och välkommen hit! 🙂