Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 19:02Ida: låter verkligen som något för mig! Själv kan jag inte springa utan musik, behöver något för att peppa mig genom rundan.
Ida: låter verkligen som något för mig! Själv kan jag inte springa utan musik, behöver något för att peppa mig genom rundan.
Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 19:17Får man fnissa lite åt att ni tycker det är dyrt att springa? 😉
Jag tog och skrev upp samt räknade ihop alla mina kostnader för mina hästar (hade två då) under ett år ända ner till "ny piggborste - 9 kr". Hade själv innan trott att det skulle landa på "
Får man fnissa lite åt att ni tycker det är dyrt att springa? 😉
Jag tog och skrev upp samt räknade ihop alla mina kostnader för mina hästar (hade två då) under ett år ända ner till "ny piggborste - 9 kr". Hade själv innan trott att det skulle landa på "
Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 19:27Jessie - .. Tur jag har en "billig" Hobby nu 🙂 *pustar ut* Samt att jag kan skylla på att min sambo nu också börjat använda ipoden när han är ute och springer.. I och med att jag mest bara pratar om träning nu och springa hit och springa dit..så säger ha
Jessie - .. Tur jag har en "billig" Hobby nu 🙂 *pustar ut* Samt att jag kan skylla på att min sambo nu också börjat använda ipoden när han är ute och springer.. I och med att jag mest bara pratar om träning nu och springa hit och springa dit..så säger ha
Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 19:28Jessi - 6606kr per månad.... det är verkligen en dyr hobby... kunde inte låta bli att slå ut det månadsvis 🙂 Är du rik ? *skratt*
Jessi - 6606kr per månad.... det är verkligen en dyr hobby... kunde inte låta bli att slå ut det månadsvis 🙂 Är du rik ? *skratt*
Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 19:31Det har egentligen inte med tråden att göra, men angående att utrustning kostar; jag leder gympapass på jobb, mest vattengympa. Har 6 st (lätta) pass i veckan fördelat på 3 dagar. Det blir ju några ombyten som ska tvättas, och skor som slits (i dämpningen
Det har egentligen inte med tråden att göra, men angående att utrustning kostar; jag leder gympapass på jobb, mest vattengympa. Har 6 st (lätta) pass i veckan fördelat på 3 dagar. Det blir ju några ombyten som ska tvättas, och skor som slits (i dämpningen
Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 19:33Ser fram emot den dagen jag känner mig så pass säker på min ork och form att jag ger mig ut och springer utan iPod, men just nu måste jag ha något sporrande i öronen. Förutom att "instant statistics" är kul för en statistikpillare som jag.
Ser fram emot den dagen jag känner mig så pass säker på min ork och form att jag ger mig ut och springer utan iPod, men just nu måste jag ha något sporrande i öronen. Förutom att "instant statistics" är kul för en statistikpillare som jag.
Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 19:34@ Susanne:
Ändå: bra chef!
@ Susanne:
Ändå: bra chef!
Quote from Magnus Gelang on 2 August 2009, 19:34Skor? På vattengympa? Förklara är du snäll 😀
Nä glöm,,,,,du skrev ju att det var mestadels vattengympa och då har du såklart skor på dig på andra pass 😀
Skor? På vattengympa? Förklara är du snäll 😀
Nä glöm,,,,,du skrev ju att det var mestadels vattengympa och då har du såklart skor på dig på andra pass 😀
Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 19:37Håller med Fredrik
Måste ha musik när man hattar omkring.
Alla sport är material sporter, ju dyrare ju mer motiverad blir man (måste intala sig det i allafall).
Håller med Fredrik
Måste ha musik när man hattar omkring.
Alla sport är material sporter, ju dyrare ju mer motiverad blir man (måste intala sig det i allafall).
Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 19:38Fredrik; tyvärr nästan det enda bra hon gjorde undertiden hon var min chef....
Bullen; *skratt* Som vattengympaledare står man uppe på land! Dels för att deltagarna ska se vad man gör och dels av säkerhetsskäl (att man har överblick om något händer).
Fredrik; tyvärr nästan det enda bra hon gjorde undertiden hon var min chef....
Bullen; *skratt* Som vattengympaledare står man uppe på land! Dels för att deltagarna ska se vad man gör och dels av säkerhetsskäl (att man har överblick om något händer).