Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 19:38*skrattar åt Idas kommentar om att vara rik*
Nejnej.. det är så här det är: Jag HADE pengar. Sen skaffade jag häst.
...och mycket pengar har jag nog aldrig haft.
Sen vill jag å det bestämdaste vända mig mot att det där med att ha egen häst skulle vara
*skrattar åt Idas kommentar om att vara rik*
Nejnej.. det är så här det är: Jag HADE pengar. Sen skaffade jag häst.
...och mycket pengar har jag nog aldrig haft.
Sen vill jag å det bestämdaste vända mig mot att det där med att ha egen häst skulle vara
Quote from Magnus Gelang on 2 August 2009, 19:46Susanne: Aha det var mer än jag visste om en vattengympaledare. Hur funkar det då om du ska visa nåt som deltagarna ska göra flytande? Eller gör man alla övningar ståendes på bassängbotten?
Susanne: Aha det var mer än jag visste om en vattengympaledare. Hur funkar det då om du ska visa nåt som deltagarna ska göra flytande? Eller gör man alla övningar ståendes på bassängbotten?
Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 20:18Vad kloka ni är...nu känner jag att jag dels skulle kunna tänka mig själva tekniken för att få reda på hur lång jag sprungit, men att jag inte längre behöver ha musik.
Jag är så otroligt förälskad i rytmer, kan aldrig sitta still om jag hör musik, så ja
Vad kloka ni är...nu känner jag att jag dels skulle kunna tänka mig själva tekniken för att få reda på hur lång jag sprungit, men att jag inte längre behöver ha musik.
Jag är så otroligt förälskad i rytmer, kan aldrig sitta still om jag hör musik, så ja
Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 21:11Gillar man musik och råkar vara lite datanördig (...eller känna nån som är...) kan jag rekommendera att hitta en BPM-räknare (beats per minute) som räknar ut pulsen på låtarna.
Den jag använde för några år sen kom från Mixmeister.com och funkade bra. De
Gillar man musik och råkar vara lite datanördig (...eller känna nån som är...) kan jag rekommendera att hitta en BPM-räknare (beats per minute) som räknar ut pulsen på låtarna.
Den jag använde för några år sen kom från Mixmeister.com och funkade bra. De
Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 21:37Jag svarar Bullen privat så att vi inte kapar tråden alldeles! 🙂
Jag svarar Bullen privat så att vi inte kapar tråden alldeles! 🙂
Quote from Magnus Gelang on 2 August 2009, 21:40🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 23:51Tack för ett bra tips Johan! Det där ska jag kolla lite närmare på längre fram. Än så länge tycker jag också bäst om att springa utan ljud i öronen... men det kan ju ändra sig.
Tack för ett bra tips Johan! Det där ska jag kolla lite närmare på längre fram. Än så länge tycker jag också bäst om att springa utan ljud i öronen... men det kan ju ändra sig.
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 19:00Hej e med rookie i löpspåret om man kan kalla sig rookie när man e 29 år GAMMAL.
Skulle vilja ha någon jag kan spora mig mot. Vinnarskalle som man är.
Apropå utrustning så är dyra skor värt pengarna hade ett par 5 år gamla Nike som jag sprang i, och fic
Hej e med rookie i löpspåret om man kan kalla sig rookie när man e 29 år GAMMAL.
Skulle vilja ha någon jag kan spora mig mot. Vinnarskalle som man är.
Apropå utrustning så är dyra skor värt pengarna hade ett par 5 år gamla Nike som jag sprang i, och fic
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 21:32Jag har köpt nya walkingskor i år, men de skorna jag springer i är några skor som mamma köpte som var för små för henne = i min storlek. De har (otroligt nog?) funkat KANON hittills så jag väljer att inte köpa några nya i år.
Jag har köpt nya walkingskor i år, men de skorna jag springer i är några skor som mamma köpte som var för små för henne = i min storlek. De har (otroligt nog?) funkat KANON hittills så jag väljer att inte köpa några nya i år.
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 21:40Johan - Jag har ipod och nike-kittet 🙂
Johan - Jag har ipod och nike-kittet 🙂