Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningViktigast att träna eller tävla
You need to log in to create posts and topics.

Det här var en intressant diskussion som jag missat. För egen del beror det mycket på hur laddningen inflr loppet varit. Vid ett fåtal tillfällen har jag haft fokus på ett lopp under en lång tid, medan jag numera oftast bokar in lopp ganska sent och utan

Jag är tävlingsmänniska. Jag presterar minst 10% bättre jmf med träningen så fort jag nålar på mig en nummerlapp. Alla mina personbästanoteringar är satta på tävling. Därmed inte sagt att jag är särskilt bra. Jag är som regel helt chanslös på en pallplace

Den här tråden kanske är "utdöd" men jag vill ändå lägga in en kommentar.

Idag skulle jag sprungit Lidingö Tjejlopp, eventuellt som startlopp för Tjejklassikern. Tyvärr är jag inte helt frisk, och torsdag-lördag hade jag ont i halsen. Idag har jag inte

Jag har nu sprungit första större lopp (LL30) och inser att det inet är så lätt att leva som man lär. (Jag startade denna tråd med några snusförnuftiga påståenden 🙂 )

Jag hade haft vadproblem de sista 3-4 veckorna innan loppet men var helt symptomfri i

Tycker inte man ska jämföra att träna med sjukdom och att träna med någon ömmande kroppsdel.
Det har tagit sin tid, men jag vet vad som (för mig) fungerar att träna/tävla med.

Brukar inte vricka fötterna ofta (kan räknas på en hand under mina 15 aktiva å