Quote from Funbeat user on 14 July 2009, 01:26Jag försöker göra samma sak, alltså gå ned i vikt med hjälp av löpningen. Eller kanske bara se det som något positivt att jag blir lättare och snabbare. 🙂
För mig går det långsamt än så länge, men typ 0,2-0,4 kg i veckan är ändå ok så länge det går sta
Jag försöker göra samma sak, alltså gå ned i vikt med hjälp av löpningen. Eller kanske bara se det som något positivt att jag blir lättare och snabbare. 🙂
För mig går det långsamt än så länge, men typ 0,2-0,4 kg i veckan är ändå ok så länge det går sta
Quote from Funbeat user on 14 July 2009, 08:32Det blir nog så att man hamnar på olika platåer vid viktminskning. Kan vara "gamla" platåer som man passerat på väg upp, så att säga.
Det är bara att vara tålmodig och fortsätta tänka på intag och uttag, så lossnar det nog igen.
Det blir nog så att man hamnar på olika platåer vid viktminskning. Kan vara "gamla" platåer som man passerat på väg upp, så att säga.
Det är bara att vara tålmodig och fortsätta tänka på intag och uttag, så lossnar det nog igen.
Quote from Funbeat user on 14 July 2009, 08:38och som nån sa längre upp sover du ordenligt? och äter med jämna mellanrum?
mina dagar ser ut så här! proteindrink (vassle) innan frukost äter inget bröd till frukost för jag kan inte äta gluten! och sedan 2 timmar efter fruckost dricker jag 1 liter mjöl
och som nån sa längre upp sover du ordenligt? och äter med jämna mellanrum?
mina dagar ser ut så här! proteindrink (vassle) innan frukost äter inget bröd till frukost för jag kan inte äta gluten! och sedan 2 timmar efter fruckost dricker jag 1 liter mjöl
Quote from Funbeat user on 14 July 2009, 08:39Framförallt tycker jag inte fokusera på vikt utan kolla spegeln eller ta ett måttband istället någon gång i veckan. Vikt är ett riktigt dåligt sätt att mäta utseende och hälsa på! Bara för att jag ligger på gränsen enligt min BMI-kurva har jag nojat över
Framförallt tycker jag inte fokusera på vikt utan kolla spegeln eller ta ett måttband istället någon gång i veckan. Vikt är ett riktigt dåligt sätt att mäta utseende och hälsa på! Bara för att jag ligger på gränsen enligt min BMI-kurva har jag nojat över
Quote from Funbeat user on 14 July 2009, 09:49>För mig går det långsamt än så länge, men typ 0,2-0,4 kg
Jag är glad om jag klarar 0,1kg per vecka. Då klarar jag i alla fall mitt mål innan nästa Stockholm Marahton.
>För mig går det långsamt än så länge, men typ 0,2-0,4 kg
Jag är glad om jag klarar 0,1kg per vecka. Då klarar jag i alla fall mitt mål innan nästa Stockholm Marahton.
Quote from Funbeat user on 14 July 2009, 11:00Mia - den takten ger 15 kilo på ett år.
I mina ögon en tämligen svindlande hastighet...
Mia - den takten ger 15 kilo på ett år.
I mina ögon en tämligen svindlande hastighet...
Quote from Funbeat user on 14 July 2009, 11:21Själv har jag precis börjat springa, har hållit på i fem veckor nu och inte gått ner alls, så det där är uppenbarligen väldigt olika. Som jag har förstått det, men jag är verkligen inte någon expert på något sätt, så är tempoträning och intervaller mer ef
Själv har jag precis börjat springa, har hållit på i fem veckor nu och inte gått ner alls, så det där är uppenbarligen väldigt olika. Som jag har förstått det, men jag är verkligen inte någon expert på något sätt, så är tempoträning och intervaller mer ef
Quote from Funbeat user on 14 July 2009, 11:50när jag drack mitt morgonkaffe i dag satt det två Södergubbar vid bordet bredvid och var impade av att deras kompis "Plutten" hade gått ner i vikt. Det var riktigt kul att lyssna på...
- det e ju egentligen väldigt enkelt att gå ner i vikt, sa Södergubbe
när jag drack mitt morgonkaffe i dag satt det två Södergubbar vid bordet bredvid och var impade av att deras kompis "Plutten" hade gått ner i vikt. Det var riktigt kul att lyssna på...
- det e ju egentligen väldigt enkelt att gå ner i vikt, sa Södergubbe
Quote from Funbeat user on 14 July 2009, 12:09hahaha, underbart!!
hahaha, underbart!!
Quote from Jan Lundquist on 14 July 2009, 12:13Jag kan nästan inte äta mindre, så att för att jag ska minska i omfång är det löpning eller annan intensiv träning som gäller. Många och långa promenader ger viss effekt men löpning det hittills mest effektiva. Löpning är också gynnsamt för exempelvis cel
Jag kan nästan inte äta mindre, så att för att jag ska minska i omfång är det löpning eller annan intensiv träning som gäller. Många och långa promenader ger viss effekt men löpning det hittills mest effektiva. Löpning är också gynnsamt för exempelvis cel