Quote from Funbeat user on 16 July 2009, 16:43Men den förpackningen har gjort honom rik!
Men den förpackningen har gjort honom rik!
Quote from Funbeat user on 16 July 2009, 16:45Det är han väl unnt när folk gärna betalar.
Det är han väl unnt när folk gärna betalar.
Quote from Funbeat user on 16 July 2009, 22:41Jag har gått ner rätt mycket vikt med i princip bara joggning som träning, på 2.5 år så har jag tappat 45kg drygt, är väl inte så drastiskt om man slår det per vecka.
Men har slarvat nångång i upp till 6 månader och sånt över vinterhalvan.För mig funka
Jag har gått ner rätt mycket vikt med i princip bara joggning som träning, på 2.5 år så har jag tappat 45kg drygt, är väl inte så drastiskt om man slår det per vecka.
Men har slarvat nångång i upp till 6 månader och sånt över vinterhalvan.
För mig funka
Quote from Funbeat user on 16 July 2009, 22:48Har inte läst svaren, men det är lite knepigare att gå ned i vikt efter "en god start". Beror väl på vad du väger nu...fast det kanske du har skrivit?
Långpass brukar vara effektivt, samt att ha koll på vad man äter.
Har inte läst svaren, men det är lite knepigare att gå ned i vikt efter "en god start". Beror väl på vad du väger nu...fast det kanske du har skrivit?
Långpass brukar vara effektivt, samt att ha koll på vad man äter.
Quote from Funbeat user on 17 July 2009, 09:31Starkt jobbat Johan! Där ser man vikten *höhö* av att jobba kontinuerligt och inte ge upp.
Starkt jobbat Johan! Där ser man vikten *höhö* av att jobba kontinuerligt och inte ge upp.
Quote from Funbeat user on 17 July 2009, 19:26En lite knepig fråga är vad jag ska göra för att INTE gå ner i vikt när jag ökar längdpass och träningsdos? Omvänd GI? Jag vill ogärna halka under 85kg (198 cm lång), men jag börjar närma mig. Och jag äter mycket... Har dock en sjukdomshistoria som antagl
En lite knepig fråga är vad jag ska göra för att INTE gå ner i vikt när jag ökar längdpass och träningsdos? Omvänd GI? Jag vill ogärna halka under 85kg (198 cm lång), men jag börjar närma mig. Och jag äter mycket... Har dock en sjukdomshistoria som antagl
Quote from Catharina Brattlin on 17 July 2009, 19:33Nu vet jag ju inget om Din sjukdomshistoria eller hur/vad Du äter, men om Du går ner i vikt trots att Du äter mycket så kanske energitätare livsmedel kunde vara nåt? För det verkar ju som att energin inte räcker till.
Annars kanske någon typ av kosttills
Nu vet jag ju inget om Din sjukdomshistoria eller hur/vad Du äter, men om Du går ner i vikt trots att Du äter mycket så kanske energitätare livsmedel kunde vara nåt? För det verkar ju som att energin inte räcker till.
Annars kanske någon typ av kosttills
Quote from Funbeat user on 17 July 2009, 19:36Ja du Erik...det där skulle ha passat på mig oxså under de senaste 25 åren...men nu borta å finito. Opererad för Morbus Chron 1982 med sjukdomen kvar samt postoperationella besvär och har väl sedan dess verkligen inte haft några problem med att hålla vikt
Ja du Erik...det där skulle ha passat på mig oxså under de senaste 25 åren...men nu borta å finito. Opererad för Morbus Chron 1982 med sjukdomen kvar samt postoperationella besvär och har väl sedan dess verkligen inte haft några problem med att hålla vikt
Quote from Funbeat user on 17 July 2009, 19:41De som har problem att hålla vikten uppe borde ha en skål cashewnötter hemma eller dyl och kunna häva i sig.
De som har problem att hålla vikten uppe borde ha en skål cashewnötter hemma eller dyl och kunna häva i sig.
Quote from Funbeat user on 17 July 2009, 19:49Det hade jag...å dom var djävligt feta å goda...men sen så sket jag ännu mera...häpp??!:D
Det hade jag...å dom var djävligt feta å goda...men sen så sket jag ännu mera...häpp??!:D