Quote from Guest on 2 November 2009, 13:51Så här i förkylningstider så vill man ju skydda sig så att man inte drabbas av ovälkomna avbrott i träningen. Givet att man faktiskt gör vad man kan för att skydda sig genom d hygien, undvika smittade mäniskor, undvika skaka hand med andra med mera så hä
Så här i förkylningstider så vill man ju skydda sig så att man inte drabbas av ovälkomna avbrott i träningen. Givet att man faktiskt gör vad man kan för att skydda sig genom d hygien, undvika smittade mäniskor, undvika skaka hand med andra med mera så hä
Quote from Elias Engqvist on 2 November 2009, 14:01Träna mycket - äta nyttigt (vitaminer, proteiner, fett o kolhydrater) - och en hel del vitlök! Är sjuk en gång varannat/vartredje år.
Träna mycket - äta nyttigt (vitaminer, proteiner, fett o kolhydrater) - och en hel del vitlök! Är sjuk en gång varannat/vartredje år.
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 14:10Plus att sköta sömnen.
Plus att sköta sömnen.
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 14:11Jag gör ungefär som Christer, och är sjuk så sällan att jag inte riktigt minns senaste gången jag var sjuk på riktigt.
...fast om man kan kalla ett sunt leverne, tvätta händerna ofta, äta rätt och inte pilla sig i ansiktet i tid och otid en huskur vet j
Jag gör ungefär som Christer, och är sjuk så sällan att jag inte riktigt minns senaste gången jag var sjuk på riktigt.
...fast om man kan kalla ett sunt leverne, tvätta händerna ofta, äta rätt och inte pilla sig i ansiktet i tid och otid en huskur vet j
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 16:26Sömn
Ingefära
Chili
Kanjang
Sömn
Ingefära
Chili
Kanjang
Quote from Catharina Brattlin on 2 November 2009, 17:00Jag gör inget särskilt för att slippa förkylningar. Lever likadant året om och var senast sjuk "på redigt" i januari 2008.
Känner jag av lite svid i halsen och en begynnande förkylning tar jag Esperitox (röd solhatt) och det funkar bra varje gång. Det br
Jag gör inget särskilt för att slippa förkylningar. Lever likadant året om och var senast sjuk "på redigt" i januari 2008.
Känner jag av lite svid i halsen och en begynnande förkylning tar jag Esperitox (röd solhatt) och det funkar bra varje gång. Det br
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 19:34Twinings Green Tea dricker jag kontinuerligt, särskilt denna årstid, dosen ligger på 1-3 koppar per dag. Tror dock 1 kopp är tillräckligt. Dom andra 2 kopparna är bara för att kunna ta en smyg paus 😉
Kan inte komma ihåg när jag senast låg nerbäddad för
Twinings Green Tea dricker jag kontinuerligt, särskilt denna årstid, dosen ligger på 1-3 koppar per dag. Tror dock 1 kopp är tillräckligt. Dom andra 2 kopparna är bara för att kunna ta en smyg paus 😉
Kan inte komma ihåg när jag senast låg nerbäddad för
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 19:443 - 4 marathonlopp i månaden var en gång kanon.
Som ensamstående pappa hade jag huset fullt av ungar och förkyld, men 1985 när jag började samla marathonlopp så försvann förkylnïngarna nästan helt. 1 vart 3:e år eller så blev kvar.
Mitt immunsystem byggd
3 - 4 marathonlopp i månaden var en gång kanon.
Som ensamstående pappa hade jag huset fullt av ungar och förkyld, men 1985 när jag började samla marathonlopp så försvann förkylnïngarna nästan helt. 1 vart 3:e år eller så blev kvar.
Mitt immunsystem byggd
Quote from Urban Nilsson on 2 November 2009, 20:01En Bloodshot när känningarna finns. Hackad chili och hackad vitlök som drages i vodka en vecka. Maxdos är 3 cl. Intages osilad.
En Bloodshot när känningarna finns. Hackad chili och hackad vitlök som drages i vodka en vecka. Maxdos är 3 cl. Intages osilad.
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 20:05Ja jag tror att ett marathonlopp alt ultra i månaden är en djävla finfin kur mot allt vad sjukdom heter..!? Gärna en Wirre efter målgång samt bira därtill tror jag håller de mest aggresiva baskaluskerna på stånd....Men vi är ju som sagt oerhört olika som
Ja jag tror att ett marathonlopp alt ultra i månaden är en djävla finfin kur mot allt vad sjukdom heter..!? Gärna en Wirre efter målgång samt bira därtill tror jag håller de mest aggresiva baskaluskerna på stånd....Men vi är ju som sagt oerhört olika som