Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 22:54Echinagard är mitt knark såfort nån i min närhet visar tecken på förkylning!
Skulle jag trots detta drabbas gäller fortsatt intag av Echinagard kombinerat med dunderkuren:
Hacka en vitlöksklyfta, blanda med ett par msk honung...
...tas teskedsvis varan
Echinagard är mitt knark såfort nån i min närhet visar tecken på förkylning!
Skulle jag trots detta drabbas gäller fortsatt intag av Echinagard kombinerat med dunderkuren:
Hacka en vitlöksklyfta, blanda med ett par msk honung...
...tas teskedsvis varan
Quote from Funbeat user on 4 November 2009, 03:08Bra Camilla.
Tror man på det funkar det.
Så är det oftast.
Bra Camilla.
Tror man på det funkar det.
Så är det oftast.
Quote from Funbeat user on 4 November 2009, 14:17Förutom alla vällevnadstips (sömn, mat, träning osv) tror jag att de mesta av det ni räknar upp hjälper - om man väljer att tro på det. Olika preparat funkar olika på olika personer. Hittar man ett som funkar och man tror på det - ja, då är det bara att f
Förutom alla vällevnadstips (sömn, mat, träning osv) tror jag att de mesta av det ni räknar upp hjälper - om man väljer att tro på det. Olika preparat funkar olika på olika personer. Hittar man ett som funkar och man tror på det - ja, då är det bara att f
Quote from Jan Lundquist on 4 November 2009, 14:22Fast skidlandslagets Emelie gurglade med whiskey och det har jag också provat. Nu skulle jag behöva men jag får nog vänta tills jag kommer hem 🙂
Fast skidlandslagets Emelie gurglade med whiskey och det har jag också provat. Nu skulle jag behöva men jag får nog vänta tills jag kommer hem 🙂
Quote from Funbeat user on 4 November 2009, 14:32Fast vodka är ju lättare att alltid ha hemma - det använder man ju även till att desificera sår och badda finnar med.
Fast vodka är ju lättare att alltid ha hemma - det använder man ju även till att desificera sår och badda finnar med.
Quote from Jan Lundquist on 4 November 2009, 15:09Jag har det mesta i barskåpet eftersom jag reser ibland, tyvärr dricker jag inte i samma omfattning som barskåpet fylls på. Jag har också vänner som envisas med att komma med Baileys i st för blommor eller nåt annat trevligt. Det dricker jag inte så gärna
Jag har det mesta i barskåpet eftersom jag reser ibland, tyvärr dricker jag inte i samma omfattning som barskåpet fylls på. Jag har också vänner som envisas med att komma med Baileys i st för blommor eller nåt annat trevligt. Det dricker jag inte så gärna
Quote from Elias Engqvist on 4 November 2009, 15:10Stina: Använder du verkligen Whiskey, jag trodde det var BiB som gällde?
Stina: Använder du verkligen Whiskey, jag trodde det var BiB som gällde?
Quote from Funbeat user on 4 November 2009, 15:11Skicka vidare? Till ngn som gillar det eller gör parfait/glass av den (gärna med en tillsats av riktig choklad tror jag ...).
Har samma problem med en del chokladaskar, vi ställer undan dem tills det kommer gäster, och så glömmer jag bort dem.
Skicka vidare? Till ngn som gillar det eller gör parfait/glass av den (gärna med en tillsats av riktig choklad tror jag ...).
Har samma problem med en del chokladaskar, vi ställer undan dem tills det kommer gäster, och så glömmer jag bort dem.
Quote from Funbeat user on 4 November 2009, 15:13Såg att Lena tipsat om vodka för inflammerat tandkött. Jag råkade komma över en 89.9% absinth och tänkte "denna lär ju funka klockrent på inflammerat tandkött". Vips en dag fick jag det. Tog och dränkte hushållspapper i absinthen och stoppade in i kinden.
Såg att Lena tipsat om vodka för inflammerat tandkött. Jag råkade komma över en 89.9% absinth och tänkte "denna lär ju funka klockrent på inflammerat tandkött". Vips en dag fick jag det. Tog och dränkte hushållspapper i absinthen och stoppade in i kinden.
Quote from Jan Lundquist on 4 November 2009, 15:13Yes Christer, Bib för det mesta 😉 men jag tror inte det är tillräckligt starkt för att gurgla bort förkylningsbaciller med. Baileys är ju nåt starkare men tyvärr får jag kväljningar av det.
Lingis, vi kanske kan byta! Jag skulle vetat det igår när jag
Yes Christer, Bib för det mesta 😉 men jag tror inte det är tillräckligt starkt för att gurgla bort förkylningsbaciller med. Baileys är ju nåt starkare men tyvärr får jag kväljningar av det.
Lingis, vi kanske kan byta! Jag skulle vetat det igår när jag