Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 20:13..jag föredrar KanJang!
..jag föredrar KanJang!
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 20:42En rågad tesked sambal oelek i maten.
Gurgla djupt i halsen med whisky eller gin om det känns i halsen. Svälj.
En rågad tesked sambal oelek i maten.
Gurgla djupt i halsen med whisky eller gin om det känns i halsen. Svälj.
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 21:21En daglig löptur, vitlök och en maltdroppe håller det mesta stången.
En daglig löptur, vitlök och en maltdroppe håller det mesta stången.
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 07:34Kjelle - du är min ledstjärna i mångt.(t+)
Du har helt rätt:
Var och en blir salig på sin tro.:-)Tack och lov att vi ännu ej är klonade.;)
Kjelle - du är min ledstjärna i mångt.(t+)
Du har helt rätt:
Var och en blir salig på sin tro.:-)
Tack och lov att vi ännu ej är klonade.;)
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 09:56extra c-vitamin om jag känner att en förkylning är på väg..
extra c-vitamin om jag känner att en förkylning är på väg..
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 10:19Vitaminer, sömn och hålla värmen.
Vår matlagning innehåller ganska generöst med lök och vitlök. Svärmor tror på att äta mkt frukt. Jag slår i mig lite xtra juice och av och till proviva.
Mamma tror på att gurgla med listerin.Jag bojkottar kanjang, echi
Vitaminer, sömn och hålla värmen.
Vår matlagning innehåller ganska generöst med lök och vitlök. Svärmor tror på att äta mkt frukt. Jag slår i mig lite xtra juice och av och till proviva.
Mamma tror på att gurgla med listerin.
Jag bojkottar kanjang, echi
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 11:50Kanjang
Esbiritox
Zyx (förvisso inget naturläkemedel)Höll på tre dagar (var i stort sett frisk efter två). Funkade jättebra för mig. Kanske funkar för nån annan....
Kanjang
Esbiritox
Zyx (förvisso inget naturläkemedel)
Höll på tre dagar (var i stort sett frisk efter två). Funkade jättebra för mig. Kanske funkar för nån annan....
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 11:52Om jag känner av en förkylning brukar jag koka upp svartvinbär med vatten, låta det dra ett tag, sila bort bären och dricka drycken som te. tt, värmande och förkylningen brukar komma av sig 🙂
Om jag känner av en förkylning brukar jag koka upp svartvinbär med vatten, låta det dra ett tag, sila bort bären och dricka drycken som te. tt, värmande och förkylningen brukar komma av sig 🙂
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 21:49En kopp blåbär varje morn, inget raffinerat socker, mycket sallad och grönt, ev en vitamintablett, ordentligt med sömn, träna efter ett specifikt schema och håller mig maniskt ifrån sjuka människor.
En kopp blåbär varje morn, inget raffinerat socker, mycket sallad och grönt, ev en vitamintablett, ordentligt med sömn, träna efter ett specifikt schema och håller mig maniskt ifrån sjuka människor.
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 21:50Försök enbart att träffa sjuka människor på nätet.
Försök enbart att träffa sjuka människor på nätet.