Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumHundarVilken hundras har du, och varför …
You need to log in to create posts and topics.

nope!
fast nästa blir nog en puff.. tror jag. de e såååå underbara..
skönt att slippa massa lösa hår i sängen också.. hehe

Î

My mouth is zipped ...

Ingen hund alls, bara drömhundar 😉

Rottweiler. Någon spets ... Laekenois .... petit brabancon - för att matcha rottisen ... Boxer? Riesen har jag funderat på, har en kompis som föder upp såna.
maken vill mest ha en västgöte, e

Jag har två hundar. Blandraser är dem båda två.
Bordercollie/Labrador 8.5år
Landseer/Groenendael/Springer Spaniel/Bordercollie 1år.
Båda hundarna är omplacering, det är så jag fördrar att ta hundar, om man inte är ute efter en liten liten valp då. Visserl

Lingis,

Du får vara med här, jag har ju inte heller hund än (H)

Om allt klaffar ska jag hämta henne på söndag, eftersom jag ska till Linkeboda på lördag på födelsedagskalas 🙂

Jag har så nära till jobbet så jag åker hem på lunch och rastar. Och de vec

jag jobbar faktiskt så pass bra att jag kan ta med mig Reimei på jobbet.. =) jätteskönt!
där har han sällskap av andra hundar och så springer de lite folk då och då,,. =)

Tack!
Ja, har man barn som kan ta hand om hunden så fungerar det ju - och då är det bra med en liten hund. (Min moster har en whippet som är trevlig ...) och det är ju underbart om man kan ha hunden på jobbet.

Minns själv det där med när man som 8-9-årin

Det är bl a därför jag valt en liten hund, så barnen ska kunna orka med. Den här damen kommer aldrig komma över 5 kg. Kommer sannolikt sluta på 4.

Bekvämt! (t+)

Det är knepigt det där med jobb och hund. Just nu har jag förmånen att få ha med henne på jobbet. Jag jobbar i äldrevården och det är bara bra för de äldre med en hund.

Men snart blir jag klar lärare och då vet jag inte hur det ska bli. Måste hitta en br

En annan blir ju snart ensamstående med 2 hundar 😛 Kommer också bli så där småkul, känner sig lite fastbunden att man kanske inte kan åka iväg hur man vill osv utan måste alltid hitta hundvakt.
Med jobbet just nu är det inga problem, då jag är halvtidssj