Quote from Sebastian Magnusson on 27 August 2007, 13:30Jag har ingen egen hund men min mamma har två och de bor hos mig ibland. Den ena är en bordercollie/labrador och den andra är yorkshireterrier/pappillon fast han ser mer ut som en borderterrier. Väldigt olika i storlek men de trivs ihop. Fast det är Zack
Jag har ingen egen hund men min mamma har två och de bor hos mig ibland. Den ena är en bordercollie/labrador och den andra är yorkshireterrier/pappillon fast han ser mer ut som en borderterrier. Väldigt olika i storlek men de trivs ihop. Fast det är Zack
Quote from Funbeat user on 27 August 2007, 16:55Jag har en Tollare, jättegullig. Han är en kille på 9+ passar mig utmärkt som är en
tjej på 50+. Vi åldras ihop.
Jag har en Tollare, jättegullig. Han är en kille på 9+ passar mig utmärkt som är en
tjej på 50+. Vi åldras ihop.
Quote from Funbeat user on 27 August 2007, 22:03Våran kille är hemma på dagarna. Vi jobbar ganska bra så jag börjar kl 06.00 (är bagare) och husse (min man om tre veckor!!) Åker hemmifrån kl 8.00 å sen är jag hemma runt 13-14 nånstanns. Jag tycker att det en hund kan vara hemma 6 timmar. Det är stor de
Våran kille är hemma på dagarna. Vi jobbar ganska bra så jag börjar kl 06.00 (är bagare) och husse (min man om tre veckor!!) Åker hemmifrån kl 8.00 å sen är jag hemma runt 13-14 nånstanns. Jag tycker att det en hund kan vara hemma 6 timmar. Det är stor de
Quote from mats1976@gmail.com on 30 August 2007, 20:08Jag har heller ingen hund f.n. När jag växte upp hade vi alltid hund av någon ras. Boxer, collie, blandras border collie/labrador.
Själv har jag haft en flat coated retriever. Flaten krävde mycket motion, både mentalt och fysiskt.Idag har vi en kattje
Jag har heller ingen hund f.n. När jag växte upp hade vi alltid hund av någon ras. Boxer, collie, blandras border collie/labrador.
Själv har jag haft en flat coated retriever. Flaten krävde mycket motion, både mentalt och fysiskt.
Idag har vi en kattje
Quote from Funbeat user on 30 August 2007, 22:11Jag har aldrig haft hund förut men för ca 3 månader sedan skaffade jag och min sambo en jack russel terrier. Hon är nu ca fem månader och super gullig, men vi skaffade henne inte bara för att hon var söt utan för att det är en väldigt aktiv hund, vilket p
Jag har aldrig haft hund förut men för ca 3 månader sedan skaffade jag och min sambo en jack russel terrier. Hon är nu ca fem månader och super gullig, men vi skaffade henne inte bara för att hon var söt utan för att det är en väldigt aktiv hund, vilket p
Quote from Funbeat user on 31 August 2007, 11:02Jag har en Italienare! Min första hund någonsin och jag kan inte fatta att jag inte vågat skaffa en tidigare! Jag tänkte ha med mig henne på mina morgonpromenader när hon blir lite större, hon är fyra månader nu. Sen vill man ju så klart ställa ut någon g
Jag har en Italienare! Min första hund någonsin och jag kan inte fatta att jag inte vågat skaffa en tidigare! Jag tänkte ha med mig henne på mina morgonpromenader när hon blir lite större, hon är fyra månader nu. Sen vill man ju så klart ställa ut någon g
Quote from Jan Lundquist on 31 August 2007, 13:14Å vad roligt att höra (L) Jag längtar så efter min!
Å vad roligt att höra (L) Jag längtar så efter min!
Quote from Christer Heinbäck on 31 August 2007, 13:25Jag vill också vara med trots att jag inte har hund...än.
Jag skulle jättegärna vilja ha en soft coated wheaten terrier. Men maken vill inte ha hund (säger han, fast jag vet att han skulle gilla det om vi skaffade en(H)) Han har haft hund som liten och ja
Jag vill också vara med trots att jag inte har hund...än.
Jag skulle jättegärna vilja ha en soft coated wheaten terrier. Men maken vill inte ha hund (säger han, fast jag vet att han skulle gilla det om vi skaffade en(H)) Han har haft hund som liten och ja
Quote from Funbeat user on 31 August 2007, 13:26Lure coursing är skitkul! Vi brukar köra det när vi har träffar med kenneln. Dom har en egen maskin! Whincent älskar det!! Du måste ju vänta tills hunden är 1 år innan du får köra en hel bana. Innan dess kan man prova kortare sträckor!
Lure coursing är skitkul! Vi brukar köra det när vi har träffar med kenneln. Dom har en egen maskin! Whincent älskar det!! Du måste ju vänta tills hunden är 1 år innan du får köra en hel bana. Innan dess kan man prova kortare sträckor!
Quote from Funbeat user on 31 August 2007, 14:26Billa! Är du allergiskt mot hundar men tål korthåriga? Får man testa LC före de är ett år??? Jag trodde de skulle ha fyllt ett innan man ens kunde börja tänka på det. Hon älskar ju att springa, så jag ser verkligen fram emot det!
Stina, när får du din li
Billa! Är du allergiskt mot hundar men tål korthåriga? Får man testa LC före de är ett år??? Jag trodde de skulle ha fyllt ett innan man ens kunde börja tänka på det. Hon älskar ju att springa, så jag ser verkligen fram emot det!
Stina, när får du din li