Quote from Jan Lundquist on 3 September 2007, 10:36Nej, Det blev en intensiv dag igår. Först åkte vi tidigt på morgonen men råkade hamna i diket så där satt vi.. Det tog två timmar innan bärgaren kom och bilen gick inte att köra så den blev hemkörd. Men jag lyckades skaffa chaufför och en annan bil så vi
Nej, Det blev en intensiv dag igår. Först åkte vi tidigt på morgonen men råkade hamna i diket så där satt vi.. Det tog två timmar innan bärgaren kom och bilen gick inte att köra så den blev hemkörd. Men jag lyckades skaffa chaufför och en annan bil så vi
Quote from Funbeat user on 3 September 2007, 10:53Mmmm vad mysigt ...
Mmmm vad mysigt ...
Quote from Funbeat user on 3 September 2007, 10:58Stina! Finns det bilder på henne? Vad heter hon? Himlars vad mysigt att hon är hemma!
Stina! Finns det bilder på henne? Vad heter hon? Himlars vad mysigt att hon är hemma!
Quote from Funbeat user on 15 September 2007, 19:24Jag har dvärgschnauzer, 2 svarta tikar, den ena 2 år och den andra 5 månader. Att det blev dvärg beror främst på att mina föräldrar alltid har haft riesen, och jag tycker om dvärgens utseende och temperament. Den vuxna hunden brukar få följa med ut på de
Jag har dvärgschnauzer, 2 svarta tikar, den ena 2 år och den andra 5 månader. Att det blev dvärg beror främst på att mina föräldrar alltid har haft riesen, och jag tycker om dvärgens utseende och temperament. Den vuxna hunden brukar få följa med ut på de
Quote from Erik Strandberg on 15 September 2007, 19:59Har en Belgisk Vallhund, Tervueren, hundarnas Emil i Lönneberga. Lär sig grymt snabbt...inte bara det som matte vill... (#)
Ville ha en lättlärd, naturlig och funktionell hund utan massa framavlade konstigheter med tillräkligt med ben för att kunna hänga
Har en Belgisk Vallhund, Tervueren, hundarnas Emil i Lönneberga. Lär sig grymt snabbt...inte bara det som matte vill... (#)
Ville ha en lättlärd, naturlig och funktionell hund utan massa framavlade konstigheter med tillräkligt med ben för att kunna hänga
Quote from Funbeat user on 23 September 2007, 14:10Hej hej
Är ny här men det verkar skit skoj detta 🙂
Jag har en rottweiler kille, han är 6 år!
Världens bästa prommis kompis..
Hej hej
Är ny här men det verkar skit skoj detta 🙂
Jag har en rottweiler kille, han är 6 år!
Världens bästa prommis kompis..
Quote from Funbeat user on 24 September 2007, 23:20Jag har en bordercollie kille på drygt 3 år.
Bordercollie för att de är härliga, friska hundar och för att en vallande hund är SÅ imponerande att se in action (liksom andra hundar i sina rätta element).
Jag har en bordercollie kille på drygt 3 år.
Bordercollie för att de är härliga, friska hundar och för att en vallande hund är SÅ imponerande att se in action (liksom andra hundar i sina rätta element).
Quote from Jan Lundquist on 25 September 2007, 10:19Ja, en arbetande BC är en fröjd för ögat (L), tyvärr är det så få förunnat att få valla på riktigt.
Ja, en arbetande BC är en fröjd för ögat (L), tyvärr är det så få förunnat att få valla på riktigt.
Quote from Funbeat user on 25 September 2007, 10:27Jo en BC är kul - har du får också? 😉
De brukar vara rätt tidskrävande och krävande, en som hade en skojade om att det brukar vara en tidsfråga innan man flyttar ut på landet sedan man skaffat en 🙂
Jo en BC är kul - har du får också? 😉
De brukar vara rätt tidskrävande och krävande, en som hade en skojade om att det brukar vara en tidsfråga innan man flyttar ut på landet sedan man skaffat en 🙂
Quote from Funbeat user on 26 September 2007, 22:15nej, inga egna får tyvärr. Har ännu inte flyttat ut på landet... 🙂
nej, inga egna får tyvärr. Har ännu inte flyttat ut på landet... 🙂