Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumHundarVilken hundras har du, och varför …
You need to log in to create posts and topics.

Kärleken kommer på söndag, då är hon nästan 9 månader (7/9) (L)

Jag hade helst velat ha en valp, för den präglingsbarheten. Men det är klart det är jobbigt..

I morrn vid lunch blir man ensamstående med 2 hundar då 🙂

Jag har 2 st cavalierer en ruby och en black and tan, 1 år o 2 år gammal dom är mina bästa vänner och vi promenerar eller springer i skogen nästan varje dag ca 6 km

> ensamstående med 2 hundar

Marie, vad har hänt? Hur känns det? Var det ett gemensamt beslut eller varför ska ni flytta isär? Eller har jag misstolkat det?

Jag har en brun labrador, 2½ år. Vi har just varit ute och tränat personspår för första gången. Han är jätteintresserad och motiverad!
Varför labrador? Har haft labradorer och labbeblandningar hela min uppväxt så det var naturligt vad det blev för sort fö

Min, ja nu föredetta sambo har precis flytta ut. Det var mitt beslut, för skulle han få som han ville hade vi fortfarande varit tillsammans. Han har haft de 2 senaste månaderna på sig att ordna upp saker och ting, typ skaffa jobb osv, eller hitta en ny eg

Stina: Imorgon är det dags att hämta din lilla vovve. Spännande!!!

Jag återkommer med rapport i morgon 🙂

Sara, Jag är allergisk mot underullen! Vinthundar har väldigt lite underull, knapt nån alls , så därför funkar den rasen bra för mig!
Man får köra LC innan ett års ålder för vissa klubbar. Men då provar man bara en kortare bana och kanske inte lika snirkl

Stina hade nog inte tid att rapportera idag ... 🙂