Quote from Funbeat user on 11 October 2007, 12:07Hej jag har en kavalier king chales black and tan kille snart två år, som självklart är med på alla rundor.
Hej jag har en kavalier king chales black and tan kille snart två år, som självklart är med på alla rundor.
Quote from John Lagerskog on 11 October 2007, 15:42Hej
Jag har en vit glad samojed som älskar att vara ute och gå långa rundor.
Hej
Jag har en vit glad samojed som älskar att vara ute och gå långa rundor.
Quote from Linn Bäärnhielm on 12 October 2007, 14:51Jag har en bladis (schäfer % rottis) som är 7 mån.
Han får följa med på en del av mina rundor även om det kan va lite jobbigt för han tycker det är så roligt att försöka fånga alla löv som flyger omkring så här års.
Jag har en bladis (schäfer % rottis) som är 7 mån.
Han får följa med på en del av mina rundor även om det kan va lite jobbigt för han tycker det är så roligt att försöka fånga alla löv som flyger omkring så här års.
Quote from Jan Lundquist on 12 October 2007, 15:30Härligt! Min prinsessa var först bara rädd för dem, nu kan hon gå igenom dem obehindrat!
Härligt! Min prinsessa var först bara rädd för dem, nu kan hon gå igenom dem obehindrat!
Quote from Funbeat user on 12 October 2007, 16:04Mina två Springer Spaniel tikar älskar att springa i skogen (när jag går) men så fort mina löparkläder kommer fram så försvinner dom och vill inte vara med.
Mina två Springer Spaniel tikar älskar att springa i skogen (när jag går) men så fort mina löparkläder kommer fram så försvinner dom och vill inte vara med.
Quote from Funbeat user on 12 October 2007, 18:40I dag klippte jag klorna på min cavalier för långt, fy vad det blödde, har ni några bra tips hur man stoppar det. För när vi gick efm rundan gick det upp igen hon var nerblodad hela hunden när jag kom in usch o fy. Fick ett tips nagelack så jag har tagit
I dag klippte jag klorna på min cavalier för långt, fy vad det blödde, har ni några bra tips hur man stoppar det. För när vi gick efm rundan gick det upp igen hon var nerblodad hela hunden när jag kom in usch o fy. Fick ett tips nagelack så jag har tagit
Quote from Funbeat user on 12 October 2007, 19:17Det finns ett pulver som man kan använda, stop bleeding. Jag köpte mitt hos min veterinär, det kanske kan finnas hos din vet eller på ditt apotek, eller sök på internet. Det finns även nån slags penna(?), tror de ska finnas på apoteket, fråga där. Nagella
Det finns ett pulver som man kan använda, stop bleeding. Jag köpte mitt hos min veterinär, det kanske kan finnas hos din vet eller på ditt apotek, eller sök på internet. Det finns även nån slags penna(?), tror de ska finnas på apoteket, fråga där. Nagella
Quote from Funbeat user on 12 October 2007, 20:53Ingmarie-
din lokala djuraffär bör ha någon av de versioner som finns- finns ett par stycken..
antingen i pulver, eller vätska eller som nån sa, en penna (även om ja själv inte hört nått om den)..
finns från ca 80 kr till ca 180.. såå det e bara att vä
Ingmarie-
din lokala djuraffär bör ha någon av de versioner som finns- finns ett par stycken..
antingen i pulver, eller vätska eller som nån sa, en penna (även om ja själv inte hört nått om den)..
finns från ca 80 kr till ca 180.. såå det e bara att vä
Quote from Jan Lundquist on 14 October 2007, 18:17Annars kör man det klassiska vätskestoppande potatismjölet om man inte har något bättre i närheten. Ett bandage sitter heller aldrig fel förstå så flödet stoppas av trycket!
Annars kör man det klassiska vätskestoppande potatismjölet om man inte har något bättre i närheten. Ett bandage sitter heller aldrig fel förstå så flödet stoppas av trycket!
Quote from Funbeat user on 14 October 2007, 19:13Det finns även blod stillande vadd man kan lägga på och ta lite tejp för att fästa det ( inte kirurgtejp, då följer pälsen med när man drar bort den. det finns nån tejp som är skonsammare). Den funkar utmärkt. Våran hund blev attackerad av en annan och bl
Det finns även blod stillande vadd man kan lägga på och ta lite tejp för att fästa det ( inte kirurgtejp, då följer pälsen med när man drar bort den. det finns nån tejp som är skonsammare). Den funkar utmärkt. Våran hund blev attackerad av en annan och bl